INHOUSE.

Takk gutta, og jenta. You guys rule!

Føles veldig kult å ha denne på armen. Har vært som en liten grail for meg lenge, og nå gleder jeg meg til å gå vinteren i møte, ny leilighet, ny bil (snart) nye klokker og gode amaroner i stua.

Tror det blir lenge til jakten er igang igjen. Nå skal familien få kvalitetstid sammen:)

Tusen takk til bollapinnsvin for et salg av de rent sjeldne. Vi avtalte handelen allerede når finansieringsbeviset var i boks. En virkelig gentlemansagreement.

Desidert good guy.

Morsomt at jeg klarte å fryse tastaturet slik at unboxingen skjedde på 3200 poster. Det er det nærmeste 320 jeg kom:)

Takk for lovord. Nå synes jeg BRIO skal organisere en pam GTG i snar fremtid!
 
Det er en ting jeg lurer på, Entropy.. Hvilke klokke bruker du når du skal sjaue møbler i dag? :p

Først sliper vi gulv, så lakker vi gulv, så maler vi kåk, så flytter vi inn, så vasker vi ut:)

har verdens mest fleksible utflytting, da min bror overtar leiligheten. Men tror nok inhousen på seikoen skal få gå litt når jeg sjauer møbler:)
 
Jeg får gjøre gratulasjonen min offisiell;)

Gratulerer så mye med en nydelig Pam og ny leilighet! :D
 
Gratulerer! Trodde ikke du hadde en panerist i magen. Gleder meg til å se deg sprade rundt med italiensk anker på lanken :cool: Og gratulerer med ny bolig!
 
Det var jo på tide :p Gratulerer så mye med både nøkler og klokke.