Innafor med speedmaster og skikkelige klokker samtidig ?

Medlem
10. aug. 2014
Sted
Sandnes
Har pt en speedmaster og en sub + har en pepsi på vei :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool: Lurte på om det er innafor å bruke flere klokker samtidig. Ser for meg speedy på høyre med stoppeklokken gående hele tiden samt 2x rolex på venstre, den ene opp ned. ;):D Lurer veldig på hvilken stilling jeg skal ha bezelene i, for ikke å snakk om hvor GMT viseren på pepsien skal stå.:confused::confused::confused::confused: Forslag mottas med takk!:mrgreen::mrgreen:

JT

Ja og GMT viseren skal stå, det er helt innafor godt stengte dører. Du bør også nynne på Linn Ulfdel visen -"Jag trivs best i lukkat anstalt, bak stengde dører vil jag bo, noen månedar i året, slik at sjelen kan få ro"

IMHO kun tillatt på vei til og fra GTG.

Med mindre du har mursteinstelefon, hvit silkedress, backslick, stor sigar i munnen til enhver tid og all tenkelig lingo tilgjengelig for selv den mest respektable aksjemegler.

Vil påstå at dette er litt retro-hipster-trendy... William Pogue kjørte jo Seiko 6139 og Speedmaster allerede i 1973!

watchspotting-seiko-6139.jpg

Hva med en stor gasgasbones til speedyen utenpå boblejakke til vinteren, er det innafor? Hvis boblejakka er hvit med no aftermarket nasamerking?

En klokke på hver arm er ganske døvt spør du meg.

Den eneste som kan gjøre det med en viss troverdighet er denne karen:

Nick_Hayek_CEO-Swatch-Group_1-1024x768.jpg