Innlegg nummer 4000!

Ikke liker'n Omega og ikke liker'n Seiko. Men kjøpe dem, det gjør'n.

Puh, Mathfjeld. Jeg var redd du hadde brukt hele sparebøssen på nye sko. Gratulerer så mye med spikerstålet som du har ventet så lenge og så tålmodig på.

GRATTIS Mathfjeld!
Et mer solid Kinderegg enn dette skal man lete lenge etter. Virkelig 3 velsmakende eksemplarer å avsløre - samtidig under passering av en solid milepæl.:D

Rolexen kan heller ikke bli annet enn en lang og meget hyggelig følgesvenn - unik som den er. Virkelig en lekker sak du har fått kloa i.

Gratulerer Mathfjeld, snakk om stortromma! Må si den 5513 så veldig bra ut all sin utslitthet.. Snart 50 år gammel. Skjønte vel at noe var på fære, men at du unboxes en flagship samt en annen tøffing bar over forventning.. Gratulerer med 4000 posts!

Gratulerer så mye Mathfjeld! En nydelig trio med en gammel fantastisk krone på verket. Suben er nydelig og viser alderen godt, og har ikke minst en spennende lenke og lås:) en sjeldent spennende godbit!

Ikke liker'n Omega og ikke liker'n Seiko. Men kjøpe dem, det gjør'n.

Puh, Mathfjeld. Jeg var redd du hadde brukt hele sparebøssen på nye sko. Gratulerer så mye med spikerstålet som du har ventet så lenge og så tålmodig på.

Takk takk Minuteman, jeg har ikke så store planer på sko fronten i år, så det får heller bli litt klokker :)

Helt klart, denne hadde jo fremdeles den orginale "Twinlock" krona? Da må det holde med ny glass
og baklokks pakninger:D

Jepp, orginal krone sitter montert. Dessverre er glasset sprukket, så det må nok kjøpes nytt. Finner sikkert et på VRF.

GRATTIS Mathfjeld!
Et mer solid Kinderegg enn dette skal man lete lenge etter. Virkelig 3 velsmakende eksemplarer å avsløre - samtidig under passering av en solid milepæl.:D

Rolexen kan heller ikke bli annet enn en lang og meget hyggelig følgesvenn - unik som den er. Virkelig en lekker sak du har fått kloa i.

Takk for det Moore, hyggelig å høre det fra deg. Jeg er sikker på at min 5513 og jeg skal leve et langt og lykkelig sammen.

Bra greier dette, Mathfjeld! Må si jeg ikke helt skjønner denne fikseringen på postantall og unboxing på runde nummer (særlig siden det i ettertid er umulig å finne ut hva som skjedde på post nr XX).

Men når du nå kom ut av stillheten, var det med et smell, gitt! Grattis med nye godbiter, vi sees vel på NURK for en nærmere titt:)

Gratulerer så mye med en klokke som må betegnes som en skatt for rette vedkommende. Er ikke helt der selv,men vet at jeg en dag kommer dit jeg også;)
Takk for at du bidrar til min modningsprosess.
Mvh
Timebandit.