Vært inne på mini-tanken, men har et par venner som har dette som bil nr to, og de synes ikke alltid det er like gøy. Det som kan friste er naturligvis en S, men vi får se. skal få laget en skikkelig oversikt over aktuelle biler etterhvert.
Dersom du derimot kun ser på bil som transport gir trolig Skoda det beste kost/nytte-forholdet. Sikkert kjempegod radio og ergonomisk plasserte koppholdere
Vært inne på mini-tanken, men har et par venner som har dette som bil nr to, og de synes ikke alltid det er like gøy. Det som kan friste er naturligvis en S, men vi får se. skal få laget en skikkelig oversikt over aktuelle biler etterhvert.
Gjør deg selv en tjeneste og kjøp en Mini!
Vi har også en Mini som nr to bil. Siden jeg som student freste rundt i en blodtrimmet original-Mini fra 70-tallet, har det alltid vært en rød Mini i livet mitt og det skal det alltid være. Forutsetningen er naturligvis at BMW ikke endrer på det originale go-kart konseptet som de klokelig har videreført fra den originale Minien. De har klart å beholde den hooligan-bøllete kjørefølelsen, til tross for dobbel størrelse og vekt, samt masse moderne mikk som biler må ha i dag. Mer moro per krone skal man lete lenge etter.
Alfaen det er linket til er fin, men Alfa med innkjøpt astmatisk stinkediesel og middels kjøreegenskaper får meg bare til å savne tiden da Alfa produserte de beste motorene og hadde de beste kjøreegenskapene - nå er det bare det nydelige designet igjen (dette kommer fra en som utelukkende kjørte Alfa i nesten 20 år, ved siden av Minien).
Dersom du derimot kun ser på bil som transport gir trolig Skoda det beste kost/nytte-forholdet. Sikkert kjempegod radio og ergonomisk plasserte koppholdere
Har kjørt Alfa Mito mange ganger, så kan vel si jeg har litt erfaring i hvertfall.Noen med erfaringer rundt Alfa Mito?
Hyggelig Ostepåpp Jeg har et tilbud ute nå, ser ut til at jeg kansje klarer å få en 135 HK Mito til 200k ferdig importert. Har ikke begynt forhandlingene, men kan se ut som er innen rekkevidde. Har du prøvd denne motoren. Har du kjørt manuell eller automat? Vet du om hvordan denne er på vinterføre?