Innspill til klokkekjøp!?

Medlem
4. jan. 2013
Innlegg
2
Har tenkt til å kjøpe meg en klokke, og har lurt på Certina DS Podium Big Size GMT. Certina har også en Limited Edition "Ole Einar Bjørndalen". Er det noen som har andre forslag? Pris rundt 4-5000 tenker jeg. Takk for innspill!
 
Mitt innspill er å finne en klokke uten Quartz-verk. Ser ikke ut som klokken du vurderer har det til din pris. Tror det vil gi deg en god følelse og holde seg bedre i pris.

Seiko superior gmt, kan være et alternativ?
 
Helt enig med Entropy, gå heller for en mekanisk klokke så får du mye mer klokkeglede for pengene, samt de vil holde seg bedre i pris. Det er mye fint som kan skaffes for 4-5000kr. Her er noen jeg ville vurdert:

SeiyaJapan | Grand Seiko | G-Shock | Seiko Spirit | Prospex | Marinemaster | Citizen | SEIKO Mechanical Automatic Watch SARB033

SeiyaJapan | Grand Seiko | G-Shock | Seiko Spirit | Prospex | Marinemaster | Citizen | SEIKO Automatic Alpinist SARB017

Marine Automatik weiß mit Datum, poliertes Gehäuse - STOWA GmbH & Co.KG

Lykke til!
 
Seiko superior gmt, kan være et alternativ?

Denne du tenker på? Dessverre ikke en ekte GMT, bare 24timersvisning i egen subdial.

Det gikk en tråd tidligere om GMT-klokker under 10k. Ellers ville jeg sett nærmere på denne.

GMTBlack.jpg
 
Lurer igjen!

Hei, takk for svar på melding for en stund siden. Har fortsatt ikke fått handlet meg en klokke, og har ikke tittet så mye heller. Hva mener dere om denne som er til salgs på finn.no?

RAYMOND WEIL - FINN Torget

FINN-kode: 40855952

Jeg syntes denne så fin ut, hva tror dere om prisen?

Tar gjerne imot forslag på andre klokker som er til salgs her eller på finn.no!

Takk for hjelpen!
 
Certina

Dette er et svært godt ur til en meget god pris i forhold til kvalitet:

DS Action Diver - 3 hands | Certina

Urverket som sitter i denne er relativt standard, godt og stabilt. Uret burde egentlig kostet dobbelt så mye.
Urverket som sitter i dette uret er det samme som i de mer enkle urene til TAG Heuer.