Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Medlem
22. feb. 2011
Innlegg
9.051
Sted
Erewhon
Det herjer en Panerai-feber på sonen! Supert!

Derfor lurer jeg på om jeg skulle "arrangert" en GTG i Oslo 20. Oktober.

Jeg har noen ideer jeg inntil videre holder for meg selv.

Hovedtanken er; å samle nok Paneristi til at man har et par forskjellige modeller på "bordet" ,kansje også modeller ikke selv en AD kan diske opp idag.
Så, i motsetning til mange merke-gtg åpne opp for at ikke-Paneristier også er invitert, for en hands-on med forskjellige modeller.

Hva tenker dere?

Om dette er noe dere Paneristier ser positivt på, og vi er flere enn ti stk med forskjellige modeller, så skal jeg gjøre research på om mine hittil hemmelige tanker er gjennomførbare.

Fint om dere som vil og kan, svarer i denne tråden med hvilken model dere har.
Også veldig fint om dere som ikke eier en panerai men som har lyst til å komme er klare på dette.
Dette fordi det er relevant i forhold til Hvaslags lokale dette skal være arrangert i.

Gleder meg, og håper på å få til et stort oppmøte!
 
Strålende tiltak Entropy.
Jeg har ingen Pam men er nysgjerrig og vil gjerne komme å se å lære.
 
Flott initiativ. Dette kunne jeg godt tenke å bli med på, dessverre uten noen Panerai.
 
Jeg og min 000 Logo Base vil gjerne komme, men det kommer litt an på når på dagen det skjer.
 
Paneristi GTG

Et strålende tiltak Entropy! :D

Nå blir jeg sikkert betraktet som en sur særing,- mulig det, men jeg foreslår at det arrangeres et ordinært GTG for alle merker, og gjerne be spesielt om tilstedeværelse av Paneristis med sine PAM's.

Arrangereres det en Panerai GTG, er det for intr. med Panerai.
En ordinær GTG er jo for alle......

Fordelen med merke-GTG er jo at da forblir "ens" eget merke i fokus ;) og man deler kunnskap, ideer, m.m. med likesinnende.

Slike GTG's hadde vi Paneristis i Oslo-området flere av for et par år tilbake. Et involvement av urm. Bjerke var det også.
Panerai er og blir et noe spesielt merke for de fleste Paneristis, derfor også dette "broderskapet",med egne nettsteder, egne GTG's, merker, symboler m.m.

Straks man har skaffet seg en PAM er man en del av dette fellesskapet, og kan dermed brilljere i et eget "lukket miljø"................satt litt på spissen, men etter vel 12 år som Paneristi har jeg sett dette fra innsiden og liker det! :cool:
Men initiativet er bra, dette er jo selvsagt mine tanker og mening.

Lykke til, Entropy!
 
For å spesifisere. Dette blir et gtg med fokus på panerai. Dere som ikke har panerai er hjertelig velkomne til å komme, men da uten klokke, mohaha. Dere har jo klokke på mobilen :D

Ikke så rigid jeg altså, men ser for meg en del av dette gtg med kun panerai fokus (alle invitert). Også kan man møtes etterpå for mer generelt treff om det er ønskelig.
 
Kult folkens. Går litt tid før mer info kommer, dette grunnet en av personene jeg skal snakke med er i Sveits.

Dere holder påmeldingene gående, så forsøker jeg å få dette planlagt ned til minuttet:)