Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden før? Skjønner at jeg må trekke hodet ut av SP litt oftere.:rolleyes:

Stiller gjerne med 111'ern fra 04 uten sandwich.
 
Jeg drar på gtg i Oslo på lørdag. Uansett om det blir noe gtg eller ikke. Skal innom en AD og hente noe ræl før jeg starter med sjampanjen. Jeg likte meg veldig godt på Champagneriet sammen med Solli, så det er nok der jeg slår leir for ettermiddagen/kvelden.

Jo flere som kommer, jo fuktigere blir det.

Entropy, du har værsågod å stille opp siden det var du som startet dette her.
 
Klart det. Kansje du kan komme hjem til meg for et glass av husets sjampis før champagneria? Skal høre om heksa er ute på sopelimen eller ikke:)
 
Jeg blir gjerne med en tur. Kan ta med meg mine venner, 372 og 87.
 
Klart det. Kansje du kan komme hjem til meg for et glass av husets sjampis før champagneria? Skal høre om heksa er ute på sopelimen eller ikke:)
Strålende!
Jeg blir gjerne med en tur. Kan ta med meg mine venner, 372 og 87.
Strålende!
Jeg gleder meg til å få sett litt nærmere på 372.
Jeg har fri fra jobb på lørdag, så jeg er gjerne med på et glass eller ti :)
Strålende!

Dette blir en flott lørdag:D
 
Panerai GTG

Betyr det at det er bekreftet at det blir en Panerai GTG den 20 ?
Sted og tid ?

Ps, var innom Bjerke på Karl Johan forrige tirsdag hvor det ble nevnt at de var positive til at TS hadde kontaktet dem ifm mulighet for Panerai gtg.
 
Entropy står ansvarlig for Panerai-gtg - som er utsatt inntil videre.

Ettersom jeg allikvel hadde bestemt meg for å ta en tur til selveste hovedstaden, så blir dette en ganske uformell seanse uten noe Bjerkebesøk. Selv skal jeg ta en tur innom Bjerke for å tafse litt, men det blir i helt privat regi.
 
Hei Timewarp! Hyggelig at Bjerke nevnte dette. Jeg opplever de også som positive. Ballen er nå hos dem, og jeg gleder meg til å få noe mer konkret derfra!

Håper vi ses
 
Betyr det at det er bekreftet at det blir en Panerai GTG den 20 ?
Sted og tid ?

Ps, var innom Bjerke på Karl Johan forrige tirsdag hvor det ble nevnt at de var positive til at TS hadde kontaktet dem ifm mulighet for Panerai gtg.

Bjerke har vært invitert til aktiv deltakelse på Panerai GTG tidligere, og deltok på et treff, om jeg husker rett.
Give-aways til deltakerne ordnet jeg direkte fra Richemont. Sistnevnte bør kunne gjentas. ;)