Invitasjon til Audemars Piguet visning

Medlem
29. mai 2010
Sted
Bærum
Fått følgende invitt fra Bjerke i dag:

Urmaker Bjerke og Audemars Piguet har gleden av å invitere til eksklusiv visning.

Tirsdag den 8. mai kl 1800 til 1930 i vår forretning
i Karl Johans gate 31.

Representanter fra klokkemerket vil presentere årets nyheter. Eksklusiv spesialutstilling og utvidet kolleksjon av sportsurene Royal Oak som i år har 40-årsjubileeum.

Morten Gamst Pedersen som er vår ambassadør for Audemars Piguet vil fortelle litt om fotball og sin klokkeinteresse.

Velkommen!

PS. Ta gjerne med deg noen venner.

Selv har jeg ikke anledning til å delta, men håper andre TS-ere drar dit og tar mange bilder :D

Jeg skulle gjerne tatt meg en tur, litt usikker på om jeg får anledning. Skulle gjerne prøve et utvalg RO i rosé med rem, mulig det hadde passet hånden min bedre enn lenken ...

Oooi. Jeg har et møte klokka 18:00. Det kan holde hardt, men prøver å rekke det!

Æsj, jobber kveld denne dagen! Kjedelig mtp at jeg gjerne kunne tenkt meg å testet en RO på håndleddet.

Fått følgende invitt fra Bjerke i dag:

Urmaker Bjerke og Audemars Piguet har gleden av å invitere til eksklusiv visning.

Tirsdag den 8. mai kl 1800 til 1930 i vår forretning
i Karl Johans gate 31.

Representanter fra klokkemerket vil presentere årets nyheter. Eksklusiv spesialutstilling og utvidet kolleksjon av sportsurene Royal Oak som i år har 40-årsjubileeum.

Morten Gamst Pedersen som er vår ambassadør for Audemars Piguet vil fortelle litt om fotball og sin klokkeinteresse.

Velkommen!

PS. Ta gjerne med deg noen venner.

Selv har jeg ikke anledning til å delta, men håper andre TS-ere drar dit og tar mange bilder :D

Er det bare og komme eller skal man melde seg på? :)

Ja, jeg var der en liten stund. Skuffende at de hverken hadde 15300 eller 15202 inne. Den nye 15400 synes jeg virker i største laget, men selvsagt er den fin. Det er også kommet en RO unisex modell på 37mm. Ellers var det mye gull og glitter.

Mye svære klovneklokker i carbon til 300000.. Prøvde 15400 og den var meget lekker på hånden, men det var vel egentlig 15202 som var mest interessant, og selvfølgelig ikke med!