Invitasjon til Protids klokkevisning 27.05

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Jeg og min samboer er så heldige å få være gjester av en tidligere arbeidsgiver på Protids klokkevisning i Oslo tirsdag 27. mai kl 17.

Protid-kjeden vil i samarbeid med representanter for ulike klokkemerker vise årets kolleksjoner direkte fra klokkemessene i Basel og Geneve. Blant de representerte merkene er Breitling, Omega, Tag Heuer, Longines, Baume&Mercier etc.

Nå er det slik at jeg har fått anledning til å be med meg noen bekjente. Og ettersom bekjentskapskretsen min stort sett består av folk uten interesse for klokker, hva er vel mer naturlig enn å be med meg noen av mine forumbekjente her fra Tidssonen? :D

Jeg vet ikke helt hvor mange det er ok at jeg ber med meg, kanskje er det bare noen få stykker, så vi gjør det slik:

- Hvis du vil på klokkevisning, send meg en PM med fullt navn og mailadresse.
- Jeg slutter å ta i mot påmeldinger fredag 23. kl 11.
- Når jeg ser hvor mange som er interesserte ringer jeg og hører hvor mange av dere jeg kan ta med.
- De som får en invitasjon blir kontaktet av meg på mail, og må selv sende et svar til arrangørene i løpet av morgendagen.
- Vi kler oss pent med våre beste armbåndsur og drar på klokkevisning! :D

"Det blir servert deilig italiensk buffet med tilhørende drikke." står det på invitasjonen, det høres jo ut som en hyggelig tirsdags kveld 8)

Jeg ville sette pris på at kun de som vet de kan delta melder sin interesse :!:

Her snakker vi hyggelig kar , noen kommer til og ha en sikklig rå klokke dag sammen deg der:)

Skulle ønske jeg kunne den datoen da ville du hatt en pm asap :D

Mvh
Dani

Vi tøyer tidsfristen litt, til kl 15 eller noe slikt :)

Meget flott initiativ Anders!

Skulle selv gjerne vært med, men har desverre ikke mulighet den tirsdagen.

Det blir helt sikkert en spennende og interessant aften!

Flotters, har tre interesserte forumgjengangere så langt! Tror jeg runder av kl 14.

PM sendt.

Flott du utvidet fristen her slik at eksamensfestende studenter med lang responstid kunne svare...! :oops:

Frik, Risti og DJM, dere har mail :) Regner med vi får en hyggelig aften med klokker og mat!