Invitasjon til visning av nye Tag Heuer modeller hos David Andersen

Medlem
26. nov. 2010
Kjære urinteresserte,

Det er med stor glede jeg kan invitere dere til visning av nye modeller fra Tag Heuer hos David-Andersen på Egertorget. Det blir også mulighet for å kikke på noen av de nye modellene fra Zenith, for de av dere som ennå ikke har vært innom og kikket.

Velkommen!

Med vennlig hilsen
Marius Laurendz Hassel
David-Andersen

Taginv.jpg

Får prøve å ta en tur innom, dette er et merke jeg har liten erfaring med.

Vi har ytret et sterkt ønske om å få vise cal.1887, så vi får se. Dessverre er det strikte regler til hva som skal vises hvor og når. Fikk muligheten til å se på den sist vi var på kurs i sveits, og må si at spesielt trykkerene gjorde et solid inntrykk. Skulle vi ikke få den inn til visningen lover jeg å rope ut til dere med en gang vi får den inn!

Mvh Marius

Hvor mange blir vi fra tidssonen ikveld?

Har desverre ingen Heuer å ha på armen, men skal nok finne en ok klokke:)

Jeg har planer om å komme, men det er lettere unntakstilstander på jobben, så jeg må se det an :-?

Se etter LV sko med swims på, så finner dere meg hvertfall:) ses

Vil gjerne takke alle hos David-Andersen for et supert arrangement igår. Gøy å prøve TH V4 på armen. Samt mange andre fine klokker, gøy å se området rundt Egertorget blomstre når det gjelder klokkeutvalg. Fint for oss late sørlendinger at alt er samlet på et sted:)

Vil også takke for en fin kulepenn som jeg brukte hele t-bane turen hjem på å skjønne:)

Hepp, takk for hyggelig møte med mange fine ur. Fornyet forelskelsen min i Zeniths retrotimer, det er skummelt å prøve slike skjønnheter på armen....:D

For øvrig også morsomt å treffe mange TS-ere, talte bl.a Mathfjeld, Brio, Anders, xe3l, Risti4Life, petkri, Marius T - var det flere?

Retrotimer med mono-pusher var ikke feil det nei. Var vi så mange ifra TS der? Jeg må bli bedre med navn og ansikter:p

Vil gjerne takke alle hos David-Andersen for et supert arrangement igår. Gøy å prøve TH V4 på armen. Samt mange andre fine klokker, gøy å se området rundt Egertorget blomstre når det gjelder klokkeutvalg. Fint for oss late sørlendinger at alt er samlet på et sted:)

Vil også takke for en fin kulepenn som jeg brukte hele t-bane turen hjem på å skjønne:)
+1!

jeg ville anbefalt alle å stikke innom og slå av en prat med Marius som jobber der. Veldig hyggelig og ikke minst dyktig!