iPhone 4

Medlem
10. okt. 2008
Sted
Kristiansand
Jeg har registrert at flere brukere her på tidssonen bruker iPhone.

Å tenkte derfor spørsmålet måtte stilles om hvem som kommer til å oppgradere til iphone 4, eller eventuelt hvilke tanker dere har om den?.

For the record, så kjøpte jeg selv iPhone 4 for litt over en uke siden å må si jeg er meget imponert.
Jeg hadde en 3gs før, men displayet og følelsen av den nye telefonen er virkelig noe helt for seg selv.

Som Steve Jobs uttalte, det er som et Leica kamera :)

Kjøpte den første iPhone like etter at den kom, men etter et stygt møte med gulvet ble den byttet i en 3GS i fjor. Er veldig fornøyd med den, og kommer neppe til å bytte den med det første.

Nå skal det sies at jeg også har en av de siste MacBook Pro 2,5 GHz "non-unibody". Til tross for at jeg liker Apple sine produker, er jeg ikke så veldig opptatt av å ha det nyeste :)

iPhone 4 ser veldig bra ut, og et tydelig skritt opp fra 3G og 3GS som både ser og føles litt "plastic" ut.

Jeg har vel gått helt over til Android på mobiltelefonfronten, men det kan fint hende jeg kjøper en iPhone 4 på jobbkonto for testing. Er ellers en ikke-religiøs kunde og bruker av produkter fra Apple. Mac Mini under TVen, MacBook Pro fra i år til iPhone- og Rails-utvikling, iPad på sofaen. Likevel finnes det flere elektroniske dingser med både Android, Linux og Windows i husholdningen enn fra Apple. Nerd... :D

Jeg kommer nok helt klart til å gå for en iphone 4 når den kommer ut.
Om det blir så fort som neste fredag vet jeg ikke.
Da 3gs løp jeg rett fra jobben ned til Oslo sentrum for å kjøpe den.
Kan tenke meg at klokken var rundt 4 og ALLE! var utsolgt.
Men har man først bestemt seg for at man skal ha noe, ja da skal man ha noe.
Så jeg ringte Akershus rundt og fant til slutt en i Lørenskog så jeg satte meg i bilen og kjørte dit.

Det stresset der, det gidder jeg ikke å gå gjennom denne gangen.

Har 3GS, og nå som multitasking er blitt tilgjengelig i den nye software oppdateringen så avventer jeg til neste år før jeg slår til på en iP4.

Jeg har vel gått helt over til Android på mobiltelefonfronten, men det kan fint hende jeg kjøper en iPhone 4 på jobbkonto for testing. Er ellers en ikke-religiøs kunde og bruker av produkter fra Apple. Mac Mini under TVen, MacBook Pro fra i år til iPhone- og Rails-utvikling, iPad på sofaen. Likevel finnes det flere elektroniske dingser med både Android, Linux og Windows i husholdningen enn fra Apple. Nerd... :D

Hehe, det er godt å se at det er flere av oss som har et "hav" av slike "dupeditter".

Det skal riktig nok sies at jeg er en liten "apple-fanboy".

Jeg har både mac mini (forrige gen. og siste gen.), macbook air, macbook pro, ipad og iphone´s.

Men smykket i samlingen min må være den 7 år gamle iMac g4 :D

imacg4.gif

Etter min mening en av de flotteste maskinene som noen gang er konstruert

Har hatt den i noen uker nå og er imponert.

OK, så var det en stor forbedring fremfor den gamle 3G'en, men jeg blir fortsatt imponert over hvor enkelt Apple klarer å gjøre det.

Tar backup av den gamle, kobler til ny og legger inn backuppen (heter det det?) og voila er nesten alt på plass.

Kabalen var i samme spill som jeg ikke fikk til på do dagen før. SMS var på meldingene til/fra mor - osv.

Tidligere bytter jeg mobil gjerne 2 ganger i året, nå har jeg hatt den samme i 2 år - hva går jeg glipp av med disse Androidene?

Uvitenhet er oppskrytt...

Noen som har peiling på hva prisene blir i norge når denne slippes 30. juli???? Skal bytte ut min 3G men er ennå ikke sikker på om jeg skal gå for 3GS eller 4'n....

Tipper at 3Gs får en god prissenkning etter at iphone 4 blir lansert....

Vel da var den i hus. Stakk innom Byporten i halv tre tia i dag og av ren flaks fikk jeg den siste de hadde. Den hadde blitt gjenglemt under salget natta før og var ikke bortlovet. Leker og lærer i kveld og heldigvis har jeg ferie noen uker til. Ny på IPhone.

Om du er helt ny ville jeg kjapt som f... lastet ned alt av klokke apps. Selv er jeg mest fornøyd med 100-years of Rolex.

Eneste jeg savner/ikke finner er muligheten til å søke opp ref. nr.

Noen som får kompasset til å virke?

Nord er rart både med Brio 000 (PAM mente jeg), Rolex SD og Omega GMT.

Må holdes i høyrehånda for å vise riktig...