iPhone/iPad applikasjoner (klokkerelaterte)

Jeg har ikke kjøpt den, men ut ifra bilder likner den veldig på Uhrenkatalog, så holder nok med den:)

Også har IWC kommet med en stor oppdatering av sin app, utrolig kul, rist på telefonen for å winde klokker, prøv minute reapeter og mye annet snacks!

Uhrwerke er en ganske interessant app med bilder og info om mange urverk. Tekst på tysk, men er ikke vanskelig å forstå :) En annen app som kan være til interesse for mange her på asylet er postens nye app for sporing av pakker;)

iPad

Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.

Kan uansett anbefales.

:)

Har skaffet meg iPad'en og lastet ned "Watchtime"-appen. Kjøper bladene over nett for 45 NOK (...mot 130 i butikken) og nyter masse god tekst, fine bilder, videoer og ekstra "stæsj" de har lagt til...det eneste minuset er at bladet ikke er tilgjengelig elektronisk før det har gått 2-3 uker etter at det er i salg i hyllene...jaja.

Kan uansett anbefales.

Den skal jeg teste :) At den er tilgjengelig etter at papirutgaven er i hyllene er jo derimot helt idiotisk.

Kan uansett anbefales.

Skjønner;)

Vil anbefale en app som heter Tapatalk på det varmeste. Det er en app for å lese forum og er en mye mer oversiktelig måte å navigere forumet via iphone. Opplasting av bilder går lett som en lek, du trenger ikke gå via photobucket, det er bare å laste opp rett fra telefonen. Absolutt verd de 17 kronene den koster :D

Vil anbefale en app som heter Tapatalk på det varmeste. Det er en app for å lese forum og er en mye mer oversiktelig måte å navigere forumet via iphone. Opplasting av bilder går lett som en lek, du trenger ikke gå via photobucket, det er bare å laste opp rett fra telefonen. Absolutt verd de 17 kronene den koster :D

Ser nå at info om denne allerede ligger ute;)

Girard-Perregaux

Svært mange sveitsiste klokkeprodusenter har lansert Apps for iPhone det siste året, og neste ut i rekken er Girard-Perregaux. Funksjonene ser ut til å være mer eller mindre de samme vi har sett fra sammenlignbare produsenter som JLC og IWC. Appen er som vanlig tilgjengelig gratis i App Store. Verdt å sjekke ut for alle entusiaster!

:p

Regner med at mange har prøvd denne, men har ikke sett noen wristshots så da starter jeg. IWC sin app tilbyr deg nemlig å prøve alle klokkene på armen. Jeg synes både BP og Top Gun ser bra ut:)

536ca562-3699-2c8a.jpg

536ca562-36a6-63ca.jpg

Sikkert andre enn undertegnede som "samler" på ur-apps på iPhonen. Her er de jeg har lastet ned - og kost meg verre med. Generelt er dette veldig lekre apps med mange kule funksjoner og mye spennende informasjon:

Perrelet
Glycine - Airman Clock
Panerai
GP
Breitling Chronomat (hvor man bl.a. kan sette sammen sin drømme-Breitling)
Longines
A. Lange & Söhne
IWC
Montblanc Nicolas Rieussec
Victorinox
Bell & Ross
Rado
Omega
HHGame (herlig puslespill-app med en mengde stilige klokker)
Barozzi i-Time (med modeller som Baume & Mercier, Vacheron Constantin, JLC, AP, Eberhard, Hamilton og Piaget)

Kan uansett anbefales.

+1 funker som bare det. Nå foretrekker jeg lesebrett kontra papir ;)

Det burde vel helst gå under iPad-applikasjoner, men jeg har akkurat lastet opp padden med tre gratis utgaver av Intelligent Life. My ok lesning, og som sagt foreløpig gratis. Liker dessuten appen fra The Economist, "Editor's highlights" fra et par tre utgaver tilbake holder fint for meg på en kort flytur.

Endret heading til også å inkludere iPad.

Omega har kommet med et magasin til iPad, ikke noe å rope hurra om men verdt en titt.

Andre som har funnet noe til iPad?

Jeg har blitt helt forelsket i Need for Speed til iPad. Kjempe morsomt å kjøre fra onkel blå i mange forskjellige biler :)

Hei, søkte litt nå. Fant ikke så veldig mye, kunne godt tenkt meg Rolexboken fra Iphone til Ipad.

Siden sist har Panerai kommet med 1 nytt magasin og jeg laster nå ned IWCs 4 magasiner.

Andre som har funnet noe?

Rolex er ute med app til Ipad.

Søk etter Rolex SA i appstore.

Nevnt i annen tråd her med kryptisk overskrift.

Regner med at mange har prøvd denne, men har ikke sett noen wristshots så da starter jeg. IWC sin app tilbyr deg nemlig å prøve alle klokkene på armen. Jeg synes både BP og Top Gun ser bra ut:)

536ca562-3699-2c8a.jpg

536ca562-36a6-63ca.jpg

Nå skjønner jeg hvorfor du skaffet deg en top gun:)