iPhonedeksel

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
I forbindelse med oppgradering på telefonfronten har min indre harrytassen våknet opp og fått lyst på et iPhonedeksel ala det de kule gutta på IG har... Mitt spørsmål er derfor, kan man "pull it off" med en Aquanaut på armen, eller man har en helgull AP RO for at det skal være innafor?

Tenker da på deksler ala dette:
New-Black-Python-iPhone-6-Plus-Case-2.png

Var veldig i tvil om jeg skulle legge denne under stil eller teknologi, har skjønt det er et fokus på at tråder skal ligge i riktig underforum, så beklager til alle som blir støtt av denne tråden....

Etter et døgn med åpen tråd har jeg ikke blitt skjelt huden full; kanskje dette er noe å satse på? :D
Sitter dog og lurer på om jeg skal vente med ny telefon til Apple presenterer sin nye til høsten... Også greit å gå sommeren i møte uten en flunkende ny telefon :)

I forbindelse med oppgradering på telefonfronten har min indre harrytassen våknet opp og fått lyst på et iPhonedeksel ala det de kule gutta på IG har... Mitt spørsmål er derfor, kan man "pull it off" med en Aquanaut på armen, eller man har en helgull AP RO for at det skal være innafor?

Tenker da på deksler ala dette:
New-Black-Python-iPhone-6-Plus-Case-2.png

Var veldig i tvil om jeg skulle legge denne under stil eller teknologi, har skjønt det er et fokus på at tråder skal ligge i riktig underforum, så beklager til alle som blir støtt av denne tråden....

Bare for å være førstemann her, det dekselet ser helt jævlig ut. Husk også at dekslene har en veldig begrenset levetid mtp mobilens levetid. Jeg har selv to mobilmapper til 1500 kr hver liggende til iPhone 3gs.

• Liker
Reaksjoner: thomask
@lobergen Jeg har en jernhest med 7 gir her i KBH, er ikke mye som minner om karbonfiber der gitt! :D

Otterbox Defender for skog og fjell.

Når man bor i Danmark har ikke skog og fjell mye med saken å gjøre gitt! :D Men hadde jeg bodd i Norge, ser jeg helt klart at noe med gummi hadde passet seg!

Jeg gikk for Mujjo. Da slipper du kortholder også.
De så jo ganske så kule ut da! Takk for tips!

Bare for å være førstemann her, det dekselet ser helt jævlig ut. Husk også at dekslene har en veldig begrenset levetid mtp mobilens levetid. Jeg har selv to mobilmapper til 1500 kr hver liggende til iPhone 3gs.

Haha, bra det kommer rett fra leveren! :D Jeg har et eller annet merkelig kjørende for meg, for jeg klarer overhode ikke å knuse telefonene mine! Klager ikke, men iPhonene mine har en levetid på ca 3 år, så da tenker jeg at 226 kroner per år er noe jeg kan leve med! Så får det heller være at noen mener det ser jævlig ut! :D

Prøver en jimmyCase for tida og er så langt godt fornøyd. Tre, plast og en elastisk tøybit som greit tar fire kort, evt. nøkler og annet dilldall. For de med en litt mindre vovet stil kommer de med ensfarget strikk også...

A18C9C1E-E280-4D4C-9ED6-54EB12AFD1F1_zpslmztfk5e.jpg

• Liker
Reaksjoner: Kristaafa og thomask