Irritert:(

Du må se humoren i det du skrev Zenith :D Se det du skrev, det jeg skrev og svaret til JoLu så forstår du sikkert... ;)

Det jeg skrev var verken ment som kritikk av Explorer eller dem som eier den. Jeg syntes Explorer er en veldig cool klokke :D

Hehe... Det kaller jeg en grundig due diligence:):):) Du kunne ikke bare lånt en klokke av kona da;)

Hehehe, satt ombord i båten når jeg bestemte meg og bestilte den.Ingen klokke i nærheten forutenom arbeidsklokka mi, en Seiko Premier Automatic. Et voldsverk på 43mm:)

Du må se humoren i det du skrev Zenith :D Se det du skrev, det jeg skrev og svaret til JoLu så forstår du sikkert... ;)

Det jeg skrev var verken ment som kritikk av Explorer eller dem som eier den. Jeg syntes Explorer er en veldig cool klokke :D

Joda, no hard feelings:)

En mal på armen i papp? I to dager? Det kaller jeg research på høyt
plan. Jeg har faktisk klippt ut en Deepsea her nå i bølgepapp som
kommer til og prøves nøye ut;) Spøk til side så er det vel jenteklokke-
moten som tippet mere over mot større klokker og det er jo bare
positivt. Hva er mere sexy enn en hot chick med en Rolex sportsmodell
på armen? Noen ganger er 36mm nok....

I og med at man har trukket trender inn i duskusjonen, tenkte jeg bare å nevne at diger pimp bling er på vei ut. Det mest trendy er vintage Rolex (for ordens skyld nevnes størrelsen: 36 mm). Fler og fler urprodusenter lanserer retromodeller i tråd med dette. Bjerke er imho litt bakpå når det gjelder uttalelser om hot or not.

I og med at man har trukket trender inn i duskusjonen, tenkte jeg bare å nevne at diger pimp bling er på vei ut. Det mest trendy er vintage Rolex (for ordens skyld nevnes størrelsen: 36 mm). Fler og fler urprodusenter lanserer retromodeller i tråd med dette. Bjerke er imho litt bakpå når det gjelder uttalelser om hot or not.

Absolutt:)