ISOfrane Straps

Hm, har flere klokker som sikkert godt kunne passe på en svart 20mm ISOfrane :D SM300, "non-AC" Seamaster, PO, Tudor Sub, gull-GMT. Mulighetene er mange.

Får bestille meg en jeg og :D Vil jo ikke være utenfor!

Blir ikke noen oransje Isofrane på meg, byttet bort min Orange Monster og synes Sharkhunteren min passer bedre på svart :)

Jeg synes absolutt du burde skaffe deg en Isofrane Anders, jeg tror den vil kle flere av klokkene dine.

Ingenting å fundere på, Anders. Løp & kjøp!

Ikke gruppepress på TS... Neida.... :D

Den nye 20mm reima har ikke vaniljeduft. Resten har en behagelig aroma som jeg aldri går lei av :D

Nice, topale!

Min 750T GMT har 21mm lugs ihvertfall. Kan sikre kilder herfra bekrefte at det går an å bruke en 22mm ISOFrane på den likevel?

Noen bilder av Ploprofen på ISOfrane ;)

5859568834_2baf7fb0e7_b.jpg

5859015889_ec44de2b7b_b.jpg

5859016245_e618485771_b.jpg

Nice, topale!

Min 750T GMT har 21mm lugs ihvertfall. Kan sikre kilder herfra bekrefte at det går an å bruke en 22mm ISOFrane på den likevel?

Jeg har aldri prøvd selv, men har sett bilder av en som har skåret av littegrann av remen ved lugsene, og resultatet ble slett ikke verst:) bare en måte å finne d ut på;)

Jeg har aldri prøvd selv, men har sett bilder av en som har skåret av littegrann av remen ved lugsene, og resultatet ble slett ikke verst:) bare en måte å finne d ut på;)

Denne reima er så fleksibel at det vi være null problem å skvise en 22mm reim inn der.

Husker en gang jeg satte på en 24mm gummi på en liten Sharkhunter. Gikk det og, selv om den så litt beklemt ut :D

Herregud, så rå PloProf var på ISOfrane! Det er en ekstremt tøff klokke som jeg har slitt flere ganger med å legge fra meg når jeg har prøvd den på!

Hvordan er den å dykke med? :)

Hva tror dere om denne komboen?

Jeg har gått rundt og luktet på håndleddet mitt i hele kveld. Den vaniljelukten er ganske overveldende!

IMAG0166.jpg