Italienskt hantverk

Nu var den komplett

I går inhandlade jag tyg till klockkuddar. Min fru tog fram symaskinen och efter en timme var tre kuddar tillverkade.
Bifogar lite bilder från uppdraget.

/Anders.S

Se det ja, da ble det italienske håndverket enda vakrere, bare ved hjelp av noe sveitsisk håndverk, og en flink sydame!

Jeg blir lykkelig når jeg ser flott håndverk og noen som klarer å ta det enda et steg videre til et brukshåndverk. Har vært på noen bittesmå italienske møbelverksteder, og det håndverket de lager der er helt uten sidestykke. Når du i tillegg har en frue som er i stand til å sette prikken over i'en blir resultatet kanonflott. Stor ros både til håndverkerne, til deg, din frue og til dem som laget godteriet som den nå blir fylt med. :D

Jeg blir lykkelig når jeg ser flott håndverk og noen som klarer å ta det enda et steg videre til et brukshåndverk. Har vært på noen bittesmå italienske møbelverksteder, og det håndverket de lager der er helt uten sidestykke. Når du i tillegg har en frue som er i stand til å sette prikken over i'en blir resultatet kanonflott. Stor ros både til håndverkerne, til deg, din frue og til dem som laget godteriet som den nå blir fylt med. :D

Ett stort tack. Jag skall framföra detta till de det berör.

Jag vill tillägga att om ni åker till Italien så passa på och besök Intarsiabutiker/verkstäder och köp en box.
De finns från ca 1000 kr och till mycket mer. Men runt 2000 kr så får man en box för upp till 6 klockor.
Den som tillverkat denna var ca 80 år och han hade ingen som kunde ta över firman. Tråkigt.

/Anders.S

Lite mer bilder

Jag tycker att ni är värda att se lite mer bilder av denna fantastiska Intarsiabox

/Anders.S