Ivelands samling

Nydelig og konsentrert samling Iveland! Som dressklokke ville jeg enten tenkt JLC master control eller noe fra Zenith. :eek:

Nydelig og konsentrert samling Iveland! Som dressklokke ville jeg enten tenkt JLC master control eller noe fra Zenith. :eek:

Har utrolig lyst på en Day Date i gull, men 36mm blir nok i minste laget. Er vel bare hive seg i sparinga og slå til med en Patek. Må bare få unna noen andre regninger først :)

bilde%201.JPG
Du har verdens flotteste Speedmaster Iveland! Hvordan er DeepSea på armen i forhold til Aquatimeren?

Du har verdens flotteste Speedmaster Iveland! Hvordan er DeepSea på armen i forhold til Aquatimeren?

Diameteren er litt mindre, men dn bygger nok litt mer i høyden. Har ikke opplevd en større kvalitetsfølelse før! Man føler seg klar til å erobre verden med et ur som eneste våpen.

Faen, begynner å høres ut som Ari Behn her...

Ehem, gidder du å kvitte deg med din Omega Speedmaster (altså selge til meg) så jeg kan sette den på rallystrap? :D

SpeedmasterLegend4.jpg

Det er noe med lys urskive, stålbezel og brun lærreim som gjør totaliteten til ei klokke svært forlokkende. :)