IWC er ærligheten selv

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Jeg vet jo at det er sånn, men her innrømmer altså IWC at keiseren ikke har så mye klær. Som det ble sagt på et annet forum: "first rule of fight club is you don't talk about fight club".

Er jo en gammel video, men burde ha skapt litt bølger synes jeg.

[video=youtube;IOGlRNrdHQs]http://www.youtube.com/watch?v=IOGlRNrdHQs[/video]

Redigert:
At Georges Kern velger å holde en meget kort presentasjon om markedsplanen til IWC kan nok bli sett på som vågalt og lite hensiktsmessig; men for de fleste er nok dette "gammelt nytt". At luksusbransjen ikke er rasjonell bør ikke komme som noen overraskelse. Således setter jeg pris på ærligheten, og synes personlig det er interessant å se hvordan firmaer som opererer i denne bransjen markedsfører seg. :)

Overraskende ærlig, men så ut til at den presentasjonen var ment for investorer og ikke "oss forbrukere"?

Likevel ikke overraskende innhold, uavhengig av om man kjøper en lacoste-pique, ferrari eller Gilde så er det jo merket man betaler for( i varierende grad selvsagt). Stiller seg kanskje noe ulikt for oss spesielt interesserte som de på forumet her da man i stor grad anser produktet som kunst og ikke nødvendigvis ender opp med å kjøpe som en konsekvens av den markedsføringen produsenten har. Like fullt betaler man jo for et merke, skal man ha funksjonalitet er jo kvarts billig og bra.

Det bunner vel ut i det enkle: det er gøy, for noen er det viktig hvordan andre ser en når man har en Rolex, patek eller iwc på armen og det viktigste: vi har tydeligvis råd.