Hei!
Lufter interessen for min superfine mk 12.
Denne er flott, eneste negative er et lite hakk i bezelringen. Patinaen på skiven er en ev de fineste jeg har sett. denne står på reima som sto på når den var ny, begynner riktignok å bli litt sliten Denne klokken er superstrøken!
Original boks og garantikort følger med!
Nyoverhalt med ett års garanti fra i sommer. Denne går jevnt på + 2 sekunder per døgn. Denne må sees
NB! bare en liten kommentar til de som har funnet tilsvarende på C24 til noenogtjuetusen...... Mulig at disse er dameversjonen i 28 mm
Disse 36 mm versjonene i fin stand får man ikke til noenogtjuetusen.
tenker pris rundt 45K. Mulige bytter kan være Seamaster 300 - modellene 165024 eller 166024 i fin stand.
Hei igjen!
Vet at jeg skrev 40K i min siste Bump!
Men har kommet til at jeg ikke kan selge den til den prisen likevel..sorry!
Vil vurdere tilbud på 45 K og over!
(Kan ikke formelt bumpe før søndag kveld, derfor skriver jeg heller det inn her).
Vis vedlegg 256233
Vis vedlegg 256233
Lufter interessen for min superfine mk 12.
Denne er flott, eneste negative er et lite hakk i bezelringen. Patinaen på skiven er en ev de fineste jeg har sett. denne står på reima som sto på når den var ny, begynner riktignok å bli litt sliten Denne klokken er superstrøken!
Original boks og garantikort følger med!
Nyoverhalt med ett års garanti fra i sommer. Denne går jevnt på + 2 sekunder per døgn. Denne må sees
NB! bare en liten kommentar til de som har funnet tilsvarende på C24 til noenogtjuetusen...... Mulig at disse er dameversjonen i 28 mm
Disse 36 mm versjonene i fin stand får man ikke til noenogtjuetusen.
tenker pris rundt 45K. Mulige bytter kan være Seamaster 300 - modellene 165024 eller 166024 i fin stand.
Hei igjen!
Vet at jeg skrev 40K i min siste Bump!
Men har kommet til at jeg ikke kan selge den til den prisen likevel..sorry!
Vil vurdere tilbud på 45 K og over!
(Kan ikke formelt bumpe før søndag kveld, derfor skriver jeg heller det inn her).
Vis vedlegg 256233
Vis vedlegg 256233
Vedlegg
Redigert: