Solgt IWC Portuguese Chrono

Beklager manglende beskrivelse i posten over. Jeg har nå fått tid til å sjekke hva jeg har av papirer. Klokken kommer med inner og ytterboks, papirer og stemplet garantikort fra juni 2007. Samt pusseskinn
Når det gjelder tilstanden er selve klokken nærmest mint, bortsett fra at man fra visse vinkler kan ane en liten "uregelmessighet" i skiven kl. 9 ( Det ses faktisk på bildet over) Dette er noe jeg ble klar over lenge etter at jeg kjøpte klokken.
I tillegg mangler det ene båndet som fester endestykke på remmen. Fungerer utmerket uten, i alle fall til mine håndledd. Remmen bære litt preg av bruk, men er i rimelig bra stand. ( Ny IWC rem koster ca. 2000 på Chrono24)
Så til servicehistorikken. Jeg kjenner ikke til den, men tviler på at klokken har vært på service. Jeg tok den derfor med til urmaker Sutterud for å få utført service for et par uker siden. Han sjekket klokken og fant en amplityde på 300 grader på balansehjulet og sa at denne klokken trenger ikke service. Kjekk fyr, som ikke bare er opptatt av å tjene penger
Nå tror jeg ikke jeg har mer informasjon å komme med, men klokken kan ses i Oslo F2F.
Setter prisen til 37', grunnet litt dårlig tilstand på remmen.

Redigert: