Ja, hva f... er egentlig vitsen?

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
På den annen side, jeg vil også være med og leke...

AP.jpg

Hm..... hvordan var han/hun innpakket? Ser for meg et fryktelig leven og en litt skremt dhl-kar som nok lurte fælt på hva det var han hadde med seg i pakken :p

Uansett; grattis med ny lekekamerat/husdyr :)

Den rebusen var kanskje ikke den vanskeligste...

Merket har jeg alltid respektert. Modellen derimot, har jeg hatt problemer med. Vi vet alle hva som venter, ikke sant...?

Jeg vil bare legge til, måtte få en på hånden, og dermed var det gjort. Eller rettere sagt - fort gjort. Veldig fort. Jeg gir dere kveldens, og samtidig "dagene som kommer klokken"...

Here we go...
PB252951.jpg

PB252952.jpg

PB252953.jpg

PB252954.jpg

"Rubber clad" AP ROO
PB252955.jpg

PB252956.jpg

PB252958.jpg

PB252957.jpg

PB252959.jpg

PB252960.jpg

PB252961.jpg

PB252962.jpg

PB252963.jpg

PB252964.jpg

PB252965.jpg

PB252965.jpg

PB252966.jpg

Er like overrasket som sikkert enkelte er, andre bare "skjønner" det... Den er rå, den er kul, den er kunst, den er behagelig å ha på. Vi vet at dette er et ur som kunnskapsrike mennesker har brukt tid på å lage... Resultatet blir deretter...

Jeg er i hvert fall forelsket...

Har egentlig ikke mer å si, bortsett fra at det blir rå på nato... not... Men den skal definitivt få kjørt seg på noe dyrehud:eek:

Er så utrolig å se kronografen starte perfekt, ikke disse tilfeldige hoppene som de fleste vanlige kan finne på å gjøre... Har opplevd det på en klokke tidligere, det var en jlc. Jeg skjønner at det ikke er tilfeldig...

Takk for titten :):):)

Gratulerer så mye med flott AP Greg. Akkurat den modellen appelerer veldig til meg.

Hehe. Galskapen vil ingen enda ta. Måtte noe ut eller var dette ren kollekt for å holde tak på gtg?

Gratulerer så meget!