Ja, hva f... er egentlig vitsen?

Gratulerer så mye! :cool:

[video=youtube;w7xK6Oe2Ihs]http://www.youtube.com/watch?v=w7xK6Oe2Ihs[/video]

Enda mer gøy jeg skal få prøve på i romjulen, muhahaha. Må jo bare gratulere. Denne er et fint ytterpunkt til gullklumpen på den andre siden.

Du greg, du greg....grattis med nok en badass klokke :cool:

Ikke samme lugs som 15300! Kun offshore saker som passer ;). Tror en sort hornback kunne vært bølletøff på denne.

Enig, men det koster 5.500 kr på bjerke for en hornback. Som et alternativ foreslår jeg apbands.com.

Gratulerer så mye Greg! Den offshoren har en utrolig tilstedeværelse på håndleddet, digger den. Lekker, stilig og røff på samme tid. ;)

Hvis noen har noen morsomme remmer som passer denne, er det bare å forsøke seg som pushere, jeg er veldig sugen på å eksperimentere litt, lenke koster vel fort en halv rolex og vel så det... :) :) :)

Greg, jeg tror du skal være litt forsiktig. Disse ROO lugsene _ser_ rimelig standariserte ut, men _er_ tydeligvis forskjellig fra modell til modell. Jeg kjøpte en rem for ROO Survivor, men den passet ikke til min Scuba, selv om lugsene _ser_ helt like ut. APbands er greit, fordi de skriver nøyaktig hvilke modeller en rem passer til. Lykke til!