Flott variant av VC American 1921Sett 5711 på nato før? Hvorfor kom jeg ikke på dette før! Krever litt størrelse på jakkeermet, men forøvrig en god løsning! Vis vedlegg 118632
Vis vedlegg 118631
Flott variant av VC American 1921Sett 5711 på nato før? Hvorfor kom jeg ikke på dette før! Krever litt størrelse på jakkeermet, men forøvrig en god løsning! Vis vedlegg 118632
Vis vedlegg 118631
Tenkte faktisk på den da jeg monterte natoene!Flott variant av VC American 1921
Jeg er stor fan av NATO og har vært innom det meste. Så langt vil jeg rangere Omega sine originale NATO på topp og Phenomenato på andre plass.
Nylig fikk jeg to NATO fra Moose Strap co fra min bedre halvdel i bursdagsgave ( etter at jeg hadde gitt henne noen hint selvsagt ).
Jeg er positivt overrasket over disse. Kvalitetsmessig vil jeg rangere de likt med Phenomenato. Stoffet er like fint/mykt og omtrent likt i tykkelse, men i motsetning til Phenomenato er ikke den ene keeperen justerbar på disse.
Min nye subjektive rangering av NATO reimer blir da som følgende:
1. Omega
2. Phenomenato
3. Moose Strap
4. Delt mellom Toxic NATO og Timefactors
5. Watchgecko
6. Diverse a la Cheapeastnatostraps
Jeg bestilte en admiral grey seatbelt nato fra Phenomenato. Super kvalitet men dårlig passform til klokker med lug-to-lug lengre enn 47mm. metall-loopsene er alt for nærme hverandre. For min Speedy blir det veldig tight. Metall-loopsene er dessuten unødvendig kraftige etter min smak.