Jaeger-LeCoultre Master Compressor Navy SEALs

Er det bare meg som synes det er litt teit med Navy SEAL-dekor på baksida? Jeg synes klokka er utrolig tøff og hadde jeg hatt pengene hadde klokka definitivt vært noe jeg skulle vurdert, men ville nok måtte slå det fra meg på grunn av Navy SEAL-navnet.

Én ting er som nevnt over her at det er svært lite sannsynlig klokkene faktisk brukes av Navy SEALs. Et annet poeng (for meg) er at det ville vært rart at en pasifistisk landssviker av en humanist som meg skal gå rundt med noe sånt. Det er til og med hakket verre enn alle som går rundt med diverse "assessoirer" fra Ferrari, Porsche eller Bugatti uten å ha bilen som matcher.

Klokka burde vært tøff nok i seg selv, uten å måtte ty til "value by association". Jeg synes den ER tøff nok, den trenger ikke å briske seg med å si "Navy SEALs er tøffe. Det er jeg også."

Martin

Skeptisk

Jeg er skeptisk til promobildene.
Hvorfor viser høydemåleren 2000' ?
Landet høyere enn takeoff?
Landet feil sted?
HAHO?
Uansett bra han trakk i tide :)

Men tøff klokke, synd den heter Seal
Synes klokka er tøff nok yil å stå på egne bein.....

Vannvittig tøff klokke...jeg kunne godt tenkt meg denne. Litt samme stil som IWC Galapagos utgaven, selv om jeg tror faktisik jeg hadde foretrukket JLC'en.

Synes i det hele tatt den "nye" stilen med helt svarte ur (eller PVC behandlet eller noe...) er knalltøff og kunne tenkt meg en Rolex Submariner/Seadweller i svart (skjønner at det da ikke er helt "ekte", men synes det er utrolig tøfft)

Hva er folkets røst på dette ?

Bare å begynne å spare: http://www.discoverprohunter.com/

Gleder meg til utpakking....