Jaeger-LeCoultre Master Memovox 1418430 SS/Alligator Leather

TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE GRATULASJONER:)

Gratulerer! Denne er skikkelig flott! Her må det tas flere bilder!

Har du endelig slått deg til ro med sportsrolex?

Blir nok flere bilder etterhvert, men min mobil er en real fjortistelefon med knust display og elendig kamera, så ikke så enkelt...

Ser faktisk ut til at jeg har slått meg til ro med Explorern for de røffe situasjonene. Den erstatter det jeg hadde i Date 15200 (i 15 år), men har i tillegg en unik presence på hånda, kul Rolexhistorie og noen mm større kasse. Trodde 14060m skulle fungere (et mye penere utseende enn 216570), men fikset ikke lenka og lugholes. Dessverre.

Gratulerer så mye, denne passer vel perfekt til en småbarnsfar;)
Virkelig flott, godt det ble en JLC og ikke nok en Rolex:eek:

Hehe, ja. Det er vel kanskje en klokke som må av ila dagens 100 bleieskift.

Digger Rolex, men det er en betydelig høyere finish i denne. JLC står for meg som et av topp-merkene. Et lite skritt for menneskeheten, men et stort for meg (iallefall innen klokkehobbyen).

Denne vokser ikke på trær! Veldig fin! Gratulerer!

Nei, har faktisk kikket på denne lenge, så plutselig lå den for salg. Flaks.

Vært gjennom hele lineupen til Rolex og nå begynner vi med JLC! Nyydelig klokke, kos deg litt nå! Gratulerer for 5 gang denne mnd..

Kan bli dyrt å måtte gjennom hele JLC line-upen... :)

Den er så vakker! Helt i øverste sjiktet :D

Enig, interessant å bevege seg videre, og jeg føler JLC er et meget kurant neste steg:)

Gratulerer! Den er nydelig, og lyden er fantastisk.

Alarmen minner faktisk litt om barneskolen:)

PS: Har ikke tatt meg bryet til å intriodusere JLC, det har @Moore gjort en gang for alle i sin galleritråd:) Takk for inspirasjon og læring!

Redigert av en moderator:
Gratulerer med en utrolig lekker JLC @gmortens! :D

Redigert av en moderator: