Jaeger-LeCoultre Reverso Batman

Har skjønt at den er verdt en del ja.......problemet for meg er å kvitte meg med den, for det er 2 arvinger på den klokka...hehehe

Ok.....har nå funnet ut at denne klokka antageligvis var din herr Juice.....hehehehe.....x'n min har tydeligvis kjøpt den av deg, og nå har altså sønnene hans arvet klokka, og jeg har fått i oppdrag å selge den.....puuuh, synes dette er vanskelig........

Litt rart å skulle selge en klokke for noen med så liten kunnskap om klokker, men det er det jo opp til eieren å vurdere. Dette er en klokke som er veldig vanskelig å vurdere prisen på, jeg ville enten hørt med et London bassert auksjonshus eller solgt den gjennom f.eks Mogens i Norge.

Og om du legger ut annonse selv her eller på finn.no, pass på tegnsettingen din. :)

Ja, jeg har fått ansvaret for å selge denne klokka, er ikke veldig glad for det men jeg vil jo selge den for en god pris slik at gutta sitter igjen med litt etter pappan sin. Hva mener du med pass på tegnsettingen din? Har forresten kontaktet Jaeger, og de anbefalte meg å prøve Christies .......

Ja, jeg har fått ansvaret for å selge denne klokka, er ikke veldig glad for det men jeg vil jo selge den for en god pris slik at gutta sitter igjen med litt etter pappan sin. Hva mener du med pass på tegnsettingen din? Har forresten kontaktet Jaeger, og de anbefalte meg å prøve Christies .......

Da ville jeg sendt en mail til Christies med masse bilder av klokken samt alt av dokumentasjon og hørt hva de tror er realistisk å få for klokken. Nå rykts det jo om en ny Batman film så mulig det lønner seg å vente til det er litt mer "Batman" i lufta.

En annonse er jo første møtet med en ny klokke derfor er det viktig å være litt presis i formen og ikke bruke 10 punktum etter en settning, men det ble skrevet med et smil om munnen :)

Hehehehe, skulle jeg satt inn en annonse ville jeg nok ikke brukt så mange av disse nei.......er litt mer seriøs enn det :)

Christies har spurt etter bilder osv, så jeg tenkte å sende til de og se hva de sier om pris, spennende :)

Hei Dorte,

Mange gode tips og meninger i tråden. Det sammenfaller greit med det vi tok på telefon :)

Av andre auksjonshus kan det også være verdt å sjekke ut Sotheby's og Antiquorum. Sistnevnte er et auksjonshus som spesialiserer seg på klokker.

Hvis du ønsker å annonsere privat mot utlandet har Watchprosite.com et publikum som kan passe denne klokken bra. Ellers har du Chrono24.com, Watchuseek.com og Timezone.com.

Hei Juice!

Tror ikke det var meg du snakket med på telefon, var nok Tone......samboer med min avdøde x.

Vel, det jeg reagerer på er at jeg ikke har noen papirer på denne klokka?????? Hadde ikke du noen som helst papirer på den da du solgte den til Tone & Grunde?

Hilsen Dorte

Hei Juice!

Tror ikke det var meg du snakket med på telefon, var nok Tone......samboer med min avdøde x.

Vel, det jeg reagerer på er at jeg ikke har noen papirer på denne klokka?????? Hadde ikke du noen som helst papirer på den da du solgte den til Tone & Grunde?

Hilsen Dorte

Hei Dorte - OK, jeg trodde det var deg jeg snakket med på telefonen.

Det var ingen papirer på denne klokken da den ble solgt til Grunde.

Slik jeg har forstått det, ble det aldri utstedt noen papirer på disse klokkene. Alle Batman-klokkene har imidlertid et unikt serienummer som er gravert på baksiden. Merk at dette er klokker som aldri har vært tilgjengelig gjennom forhandler.

Du må gjerne sende meg en e-post på jhh@tidssonen.no dersom du har flere spm. osv.

Ok, tusen takk for svar Juice. Kan hende jeg sender deg en mail ja, synes det er fryktelig vanskelig å selge en sånn dyr klokke, puuh

Dorte