S
Slettet bruker 2146
Guest
Den nye tributen, även small seconds.
Sinnsyk skive på denne
Sinnsyk skive på denne
Min Master Compresor trenger vel en generell overhaling snart. Hvor er det best med JlC-service, og hvor mye koster det?
Ok. Da var det ikke så ille...Ja men som sagt inkludert ny spenne, rem og krystall
Jaeger-rookie her.
Fått litt drag mot Reverso.... Hvor starter jeg? Finnes det en innstegsmodell som ikke koster skjorta? Et sted å starte?
Jaeger-rookie her.
Fått litt drag mot Reverso.... Hvor starter jeg? Finnes det en innstegsmodell som ikke koster skjorta? Et sted å starte?
Jaeger-rookie her.
Hvordan er det med pruting på JLC i butikk her i Norge, er det noe å hente? På enkelte modeller kan en ta ferie, kjøpe klokke, betale moms og fortsatt ha brukt i underkant av eller samme pris som nypris. Noen tanker om dette?
Jeg tror ikke det er så mye å hente på pruting i butikk med mindre du er en god kunde, men av og til kan du være heldig med salg f eks på Bjerke.
JLC er forøvrig topp for annenhåndskjøpere. De holder seg relativt dårlig i pris sammenlignet med lettere omsatte merker.