Er denne US-utgaven av 1931 mulig å få fatt i lenger? Pre-owned selvsagt. Har sett litt rundt men finner ingen, selv den vanlige utgaven med de rundere viserne :/
US - versjonen er ikke lett å finne. Beste er kanskje å sende en forespørsel til noen som kjøper og selger klokker og høre om de kan finne en til deg. Utrolig hva de klarer å oppdrive.Vis vedlegg 192419
Er denne US-utgaven av 1931 mulig å få fatt i lenger? Pre-owned selvsagt. Har sett litt rundt men finner ingen, selv den vanlige utgaven med de rundere viserne :/
Vis vedlegg 192419
Maste Control Calendar: Flott klokke med perfekt symmetri på skive!
Men plassering av krone i forhold til kalender-pushere Dealbreaker for min del. Er jeg rar?
Vis vedlegg 193131
Stainless Steel Men Watch Automatic, self-winding Master Control Calendar 4148420 | Jaeger-LeCoultre
Watch, Master Control Calendar, JLQ4148420, Stainless Steel, 40 mm, Round, Date, Hour - Minute, Day, Month, Moon phases, Secondswww.jaeger-lecoultre.com
Å faen...Maste Control Calendar: Flott klokke med perfekt symmetri på skive!
Men plassering av krone i forhold til kalender-pushere Dealbreaker for min del. Er jeg rar?
Vis vedlegg 193131
Stainless Steel Men Watch Automatic, self-winding Master Control Calendar 4148420 | Jaeger-LeCoultre
Watch, Master Control Calendar, JLQ4148420, Stainless Steel, 40 mm, Round, Date, Hour - Minute, Day, Month, Moon phases, Secondswww.jaeger-lecoultre.com
Du trenger ikke stille månefasen, den følger en 29,5/59 dagers syklus uavhengig av kalenderen.Vis vedlegg 193723
Har arvet denne og lurer på et kjapt spørsmål jeg ikke fant helt svaret på i manualen.
Dette er jo ikke en annual calendar så her måtte jeg i dag da stille måned og dato fram ett hakk for å få korrekt 1. mai på kalenderen. Skal jeg da også dytte månefasen ett hakk fram på mikropusheren eller skal den bare fortsette å gå som vanlig for å være korrekt?
Jeg syns den er noe utenom det vanlige, og det er litt deilig.Selv om jeg ikke liker filmene, så kan jeg egentlig like klokken
Lansering: Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Kingsman Knife Watch
En klokke i stil med de ulastelig antrukne agentene i "Kingsman Agency".www.tidssonen.no
Et smykke dette. Spent på pris...Jaeger-LeCoultre Polaris Mariner – Memovox og Date, lanseres 24. sept.Vis vedlegg 213097