Utrolig flott! Gratulerer så myeLevert på døren kl. 08 i morges
Jeg er meget imponert over detaljene i skiven og finishen. Umulig å gjengi 100 prosent på bilder...
Vis vedlegg 292946Vis vedlegg 292949Vis vedlegg 292950
Tusen takk Kjempefornøyd! Endelig skikkelig dressklokke, har savnet det lenge nå.Utrolig flott! Gratulerer så mye
Det meste er riktig på denne, du valgte rett modell. Siklet på den selv men bruker jo aldri dress så jeg greier ikke forsvare detTusen takk Kjempefornøyd! Endelig skikkelig dressklokke, har savnet det lenge nå.
Enig. Jeg bruker stort sett skjorte og dressjakke hver dag på jobb, men sjelden "full dress". Akkurat nå funker den bra til t-skjorteMen må man bruke dress for en slik klokke Man må jo ikke det, den funker jo til alt
Det er nettopp det! Funker ihvertfall til det du bruker på jobb. Og jeg mener at dette funker lett til denim og T-skjorte. Hvis man skal problematisere slikt så syntes jeg det er mer «problematisk» andre veien. Altså typiske sportslige klokker til dress…Enig. Jeg bruker stort sett skjorte og dressjakke hver dag på jobb, men sjelden "full dress". Akkurat nå funker den bra til t-skjorte
Takk skal du ha! Veldig fornøyd. Må nok få meg et par ekstra reimer etter hvert å variere medGratulerer! Har en ny selv, bare date, og er veldig fornøyd. Har satt på en blå kalvereim (original) som jeg syns funker helt topp. Bruker den til både pent og mer casual.
Takk skal du ha! Veldig fornøyd. Må nok få meg et par ekstra reimer etter hvert å variere med
Gratulerer til deg også! Virkelig flottJeg er hvertfall veldig fornøyd
Vis vedlegg 293673
Noen bilder fra mitt besøk hos Jaeger LeCoultre butikken i Zürich:
Konklusjon? Få Polaris Date i samme kasse som Polaris Perpetual. For noen klokker