Tusen tusen takk for alle gratulasjoner!!
Jeg skal love dere at det var deilig å lande denne, 5980 har vært min lille hemmelige drøm
Nå kan jeg endelig nyte den til det fulle!!
Umulig å ikke ryke på den handelen når det "bare" koster to tredjedeler av klokkebeholdningen og ingen ting i mellomlegg.
Ja, det kan du si. Det var faktisk ikke helt uten betenkligheter. Å gå fra tre til to klokker er ikke helt min greie, og dessuten gjorde det vondt inn til sjelen å si ha det til 116718. En ny gullklump skal inn på et eller annet tidspunkt, that's for sure
Fy flate gratulerer så mye, et helt fantastisk ur!
Først AP feber nå Patek feber, hva blir det neste??
Takker, Rambis, det er flott! Synd å måtte selge AP ROO BB, men målet helliggjør middelet. AP er fantastiske ur, det samme er PP. Det neste brandet på ts-trendstigen, tør jeg foreslå VC
Gratulerer med grail og hurra for symmetri på skiva
....
Thanks, og jepp, symmetri er tingen! Som jeg nevnte i SP har jeg hatt en intern diskusjon med meg selv om det skulle bli 5726 el 5980. Sistnevnte trakk til slutt det lengste strået.
*Bøyer meg i støvet* Gratulerer så mye
På tide med en ny barnedåp, utdrikning, bryllup, fest, julebukk, karneval, konfirmasjon, bar mitzvah, hannukah på Teie snart... For denne må jeg bare få sett asap!!
Ps: Det møterommet der har virkelig huset mange fete utboksinger.
Seffern. Denne kler Gallardoen godt, har ikke du noe på gang snart
Men ja, møterommene på jobben har blitt brukt hyppig for unboxinger. I de kan jeg jo sitte i ro og fred og kose meg når noe nye klokker har ankommet.
Med tanke på fremtidig avhending foreslår jeg at du prioriterer "gamle kunder". Rettelse; jeg tar det som en selvfølge.
Gratulerer noe så inn i fankern's mye. Dette er så bra som det kan få blitt.
Hehe..thanks, MM! Jeg tar forespørselen din til etterretning
Forresten
@sjuli_123, var det ikke du som hadde trillinger?? (next generation, osv
That's me! Skulle til å si at Sivert gjennom sin far nå har sikret seg. Men planen min er rolex til både ham og jentene til konfirmasjon. PP får heller bli en del av arvegodset
Oh la la! Fantastisk, top of the pops, magnifique, bjutiful!
Det er din dag i dag sjuli!
Gratulerer så mye! Jeg gleder meg stort på dine vegne og håper du får ro i sjelen, nå da du er på toppen.
Takker, J A! Temporær ro, definitivt, men sjelen min er hvileløs. Når jeg har betalt for oppussing, ferier, osv, får vi se hva som blir igjen. For ærlig talt hater jeg å bare ha to klokker. Samtidig elsker jeg jo jakten på noe nytt. Vi får se hva status er på antallet når året skal oppsummeres.
Til slutt - et bilde med justert lenke! Jadda