Jakten på en grail

Gratulerer med et enestående objekt! En dag skal jeg også forhåpentligvis være eier av PP.
 
Haha, jeg holdt pusten når jeg leste første del av unboxingen:eek:

Gratulerer så mye med det råeste av det råe! Dette er klokke fra øverste hylle:D:D
 
Satan... Den var flott... :D :D :D

Herre min hatt... Hva er det som skjer her om dagen den ene god biten etter den andre..

Gratulerer med en ALT for flott klokke ;) ;) :D :D
 
Tusen tusen takk for alle gratulasjoner!!
Jeg skal love dere at det var deilig å lande denne, 5980 har vært min lille hemmelige drøm :)
Nå kan jeg endelig nyte den til det fulle!!


Umulig å ikke ryke på den handelen når det "bare" koster to tredjedeler av klokkebeholdningen og ingen ting i mellomlegg.

Ja, det kan du si. Det var faktisk ikke helt uten betenkligheter. Å gå fra tre til to klokker er ikke helt min greie, og dessuten gjorde det vondt inn til sjelen å si ha det til 116718. En ny gullklump skal inn på et eller annet tidspunkt, that's for sure :)

Fy flate gratulerer så mye, et helt fantastisk ur! :)

Først AP feber nå Patek feber, hva blir det neste?? ;)

Takker, Rambis, det er flott! Synd å måtte selge AP ROO BB, men målet helliggjør middelet. AP er fantastiske ur, det samme er PP. Det neste brandet på ts-trendstigen, tør jeg foreslå VC :)

Gratulerer med grail og hurra for symmetri på skiva:)....

Thanks, og jepp, symmetri er tingen! Som jeg nevnte i SP har jeg hatt en intern diskusjon med meg selv om det skulle bli 5726 el 5980. Sistnevnte trakk til slutt det lengste strået.

*Bøyer meg i støvet* Gratulerer så mye:D

På tide med en ny barnedåp, utdrikning, bryllup, fest, julebukk, karneval, konfirmasjon, bar mitzvah, hannukah på Teie snart... For denne må jeg bare få sett asap!!

Ps: Det møterommet der har virkelig huset mange fete utboksinger.

Seffern. Denne kler Gallardoen godt, har ikke du noe på gang snart ;)
Men ja, møterommene på jobben har blitt brukt hyppig for unboxinger. I de kan jeg jo sitte i ro og fred og kose meg når noe nye klokker har ankommet.

Med tanke på fremtidig avhending foreslår jeg at du prioriterer "gamle kunder". Rettelse; jeg tar det som en selvfølge.

Gratulerer noe så inn i fankern's mye. Dette er så bra som det kan få blitt.

Hehe..thanks, MM! Jeg tar forespørselen din til etterretning :cool:

Forresten @sjuli_123, var det ikke du som hadde trillinger?? (next generation, osv :)

That's me! Skulle til å si at Sivert gjennom sin far nå har sikret seg. Men planen min er rolex til både ham og jentene til konfirmasjon. PP får heller bli en del av arvegodset :)

Oh la la! Fantastisk, top of the pops, magnifique, bjutiful!

Det er din dag i dag sjuli! :) :)

Gratulerer så mye! Jeg gleder meg stort på dine vegne og håper du får ro i sjelen, nå da du er på toppen.

Takker, J A! Temporær ro, definitivt, men sjelen min er hvileløs. Når jeg har betalt for oppussing, ferier, osv, får vi se hva som blir igjen. For ærlig talt hater jeg å bare ha to klokker. Samtidig elsker jeg jo jakten på noe nytt. Vi får se hva status er på antallet når året skal oppsummeres.


Til slutt - et bilde med justert lenke! Jadda :)

IMAG0160_zps8f69986e.jpg
 
Redigert av en moderator:
Meld det ut, du er ferdig her. Det er diplomet for at du har gått skolen.. GRAILALERT og Gratulerer med den flotteste