Jeg elsker "Glidelock"!

Noen som har masse erfaring med ulike lenker?
Oyster med/uten glidelock og Jubilee?

Jeg har selv en SM300 master-coaxial og justeringen der er utrolig simpelt. Prøvde den glidelocken hos AD, men jeg fikk ikke helt draget på det.

Vurderer nå en Sub eller en BLRN og da er akkurat denne mikrojusteringen i fokus.

Jeg synes hvertfall glidelocken er helt fenomenal, og hadde ikke vært i tvil på hva jeg hadde valgt dersom det er microjustering som er i fokus :)

Jeg synes hvertfall glidelocken er helt fenomenal, og hadde ikke vært i tvil på hva jeg hadde valgt dersom det er microjustering som er i fokus :)

Så lenge jeg er avhengig av justeringsmuligheter vil det beste valget da være en 116610LN? Takk for tilbakemelding :) Sliter med å ta et valg. Hadde helst lyst på en pepsi, men har ikke en kvart million til overs.

Så lenge jeg er avhengig av justeringsmuligheter vil det beste valget da være en 116610LN? Takk for tilbakemelding :) Sliter med å ta et valg. Hadde helst lyst på en pepsi, men har ikke en kvart million til overs.

Ja, kun sub/seadweller som kommer med glidelock :) GMT har noe som heter easylink, som vil si at du kan legge til 5mm, men ingen finjustering utover dette.