J
jayeff
Guest
Tok en liten tur nordover i dag, ene og alene for å se på en klokke som nettopp hadde kommet inn i butikken til Knut. Her følger en liten beskrivelse av tiden før vi møttes, første blikk, forelskelsen, kjærligheten, den smertefulle skilsmissen (da vi innså at tiden ikke var moden - les: kontoen er tom) og alle sidesprangene jeg tok for å søke trøst like etterpå.
Jeg ankom butikken noe senere enn vanlig. Måtte gjøre unna arbeidsdagen først. Da jeg kom inn, oppdaget jeg at det har kommet opp et nytt skap i butikken. Knut har samlet alle de brukte klokkene han har for salg i en egen utstilling
Butikkens kombinerte urmaker/servitør kom med kaffe og kake
Mens Knut fant frem dagens utvalg
Første klokke ut var Tudor Advisor. Tudor er absolutt på vei i riktig retning nå. Kult med alarmfunksjon
Deretter kom DEN på bordet
Det var nesten så jeg ikke turde å løfte på pussekluten. Men, jeg gjorde det... Og... Der var DEN! Det første blikket... Forelskelsen...
Jeg bare MÅTTE ta på DEN!
Jeg bare MÅTTE ta DEN på!
Det er kjærlighet! Jeg er helt sikker! Den er gjensidig! Men, dessverre... Tiden ble moden for å gå hver vår vei. Jeg søkte trøst i neste boks, men det ble liksom ikke helt det samme
Etter hvert gikk jeg over til å titte på dameklokker. For min del var det absolutt ingen trøst, men kanskje noen av gutta her inne kjenner sin besøkelsestid rundt juletider?
34mm
29mm
På vei ut av butikken søkte jeg trøst hos Breitling Colt. Det hjalp litt
Heuer Monza ville også trøste
Jeg ble trøstet, men den fikk ikke bli med meg hjem den heller.
Savnet og lengselen etter DEN vil alltid være der!
Pent brukt Smurf vurderes solgt
Jeg ankom butikken noe senere enn vanlig. Måtte gjøre unna arbeidsdagen først. Da jeg kom inn, oppdaget jeg at det har kommet opp et nytt skap i butikken. Knut har samlet alle de brukte klokkene han har for salg i en egen utstilling
Butikkens kombinerte urmaker/servitør kom med kaffe og kake
Mens Knut fant frem dagens utvalg
Første klokke ut var Tudor Advisor. Tudor er absolutt på vei i riktig retning nå. Kult med alarmfunksjon
Deretter kom DEN på bordet
Det var nesten så jeg ikke turde å løfte på pussekluten. Men, jeg gjorde det... Og... Der var DEN! Det første blikket... Forelskelsen...
Jeg bare MÅTTE ta på DEN!
Jeg bare MÅTTE ta DEN på!
Det er kjærlighet! Jeg er helt sikker! Den er gjensidig! Men, dessverre... Tiden ble moden for å gå hver vår vei. Jeg søkte trøst i neste boks, men det ble liksom ikke helt det samme
Etter hvert gikk jeg over til å titte på dameklokker. For min del var det absolutt ingen trøst, men kanskje noen av gutta her inne kjenner sin besøkelsestid rundt juletider?
34mm
29mm
På vei ut av butikken søkte jeg trøst hos Breitling Colt. Det hjalp litt
Heuer Monza ville også trøste
Jeg ble trøstet, men den fikk ikke bli med meg hjem den heller.
Savnet og lengselen etter DEN vil alltid være der!
Pent brukt Smurf vurderes solgt