Jeg er normalt ikke tiltrukket av Rolex, men ...

Bjorn

Støttemedlem
Medlem
16. mars 2011
Sted
Bærum
Stod og så på denne i vinduet til Bjerke i Prinsens gate i dag. Vakker, forførende og røff. Alt på en gang. Passe stor er den også. Synd med prisen. :cool:

rolex-oyster-perpetual-cosmograph-daytona-40mm.jpg

Fort klokke ja. Jeg liker daytona bedre på rem enn på lenke. Du kan jo se om en stålmodell passer deg økonomisk bedre?

Denne har det meste som skal til for å ta den helt ut...lekker som f!
Gull...Rolex...Sporty...Dressy....ja, Sexy..nesten too much...men bare nesten :eek::cool:

Den gir mer enn et hint av dette...litt vulgært, men det er lov - av og til ;)
club-bouncer.jpg

Miami1.jpg

Miami1.jpg

paris-hilton-at-st.-tropez-1.jpg

Ha ha, jeg lurer på om jeg torpederte Moore sin Daytonaplaner med disse bildene :eek:;)

Sjokolade daytona er en av de kuleste klokkene som finnes etter min mening. ;)

Har bare en ting å utsette her og det er den j.... unødvendige RolexRolexRolexRolexRolex-greien de har funnet ut at de skal kjøre.

En liten ting, hadde den ikke blitt mer clean uten arabic dial slik som den hvite?

a710dd37e6479ebf3ef18365dafe2bb1_zpsd13b2c27.jpg
3540937a8be1701b61f34596b4466413_zps5b26edf8.jpg

Jeg foretrekker absolutt alle daytona med store, fine arabiske tall ;). Så den chokoen er perfekt for mine øyne.

Jeg vet ikke hva det er for noe galt med meg, men jeg liker ikke de endeleddene på Daytona med rem :confused:

Kanskje jeg må prøve sjulis Daytona en gang og se om det virkelig er så rart på hånden som jeg tror ...

Den gir mer enn et hint av dette...litt vulgært, men det er lov - av og til ;)
club-bouncer.jpg

paris-hilton-at-st.-tropez-1.jpg

Ha ha, jeg lurer på om jeg torpederte Moore sin Daytonaplaner med disse bildene :eek:;)

Du er farlig nær nå, ja.....
Får finne på noe annet morsomt istedet.... Kanskje bytte ut Paris med Uma.....:cool:

Moore: Tag Heuer med kvarts og diamanter?
http://www.visit4ads.com/sitecontent/LG/fullZZZZZZPRW050527131643PIC.jpg