Jeg har også en pakke på vei... # Mottatt#

Hehe, alltid lekkert!
Forstår at de har dårlig tid og ikke kan vente utenfor døren i 3 minutter for hver pakke.. Men ja.. Har ikke god erfaring selv med sånne folk.. Som du ser over.. Er nesten som det ikke har noe for seg å bestille levering på døren..

Det skal være sagt at jeg syntes bring er mye ryddigere enn de andre leverandørene.. DHL har jeg tilgode å få en leveranse jeg er fornøyd med.. Må stort sett alltid fortelle dem at det er folk hjemme når de påstår det ikke er folk hjemme..

Selvom den forrige episoden med Bring var litt rar.. Dama som mente jeg bodde i blokk påstod hun hadde stått utenfor.. Det hun ikke viste var at jeg satt og jobbet med utsikt til innkjørselen her.. Hadde ikke sett noe bring bil jeg..
 
Jaja... Bring har i hvert fall blitt bedre. De to første pakkene jeg fikk ble bare lagt utenfor døra da jeg ikke var hjemme... Men, etter en sint telefon og et par sinte e-poster, så ordnet det seg :)
 
Purret på Bring igjen :mad:

Sjåføren skal ringe meg opp igjen "hvert øyeblikk". Får ta meg en bolle imens...
 
Mmmm.... Sjokoladebolle :D

142051d1253497850-cider-potassium-sorbate-homer-drool.gif
 
Grattis :)

Angrer litt på at jeg solgte min PAM, men den kom til et godt hjem :)
 
Grattis Sponon! Den ser veldig fin ut! Kos deg med Italiensk vin og Italiensk klokke,
Bra kombo:cool:
 
Da ble det jo italiensk dykker da......

vakkert, virkelig vakkert....... gratulerer så masse.
 
Nydelig 312!
Tar seg forresten utmerket ut på håndleddet ditt også.:D
Jeg er misunnelig:mad:
 
Lekkert, lekkert. Grattis med kongeklokke! :D

Er det bare én sjåfør hos Bring her i distriktet...? Virker som han har bestemt seg får å pine oss klokkegale.:p