Jeg har tenkt å bli en globetrotter fremover...

Har digget denne Oris Worldtimeren siden den ble lansert. Lokaltid, timer justeres via bezelen.

https://www.ablogtowatch.com/oris-big-crown-propilot-worldtimer-watch/
Oris-Big-Crown-ProPilot-Worldtimer-8.jpg

Bodde i favelaen i Rio (OK, bare 10 dager) og chickened out med en Swatch, men en G-Shock tror jeg heller ikke ville bydd på problemer. Det opplagte valget for all verdens rare strøk (unntatt @Hammerfjord's skumleste strøk ...)

Bodde i favelaen i Rio (OK, bare 10 dager) og chickened out med en Swatch, men en G-Shock tror jeg heller ikke ville bydd på problemer. Det opplagte valget for all verdens rare strøk (unntatt @Hammerfjord's skumleste strøk ...)

G-Shock er ikke G-Shock.
Skulle jeg ta en G-Shock i en møkkaplass hadde jeg gått for denne.
G-shock.jpg
Men ikke denne:
Mudmaster.jpg

Poenget mitt er som jeg sa tidligere:

"Du trenger ikke å ha en Rolex for å bli angrepet, en Mudman G-Shock kan bli nok.
Fordi noen tar deg for et lett offer og han liker klokken din som ser fancy og komplisert ut.
Ikke alle på jordkloden har råd til en dyr G-Shock utgave som måler alt mulig.
Å ha noe enkelt på deg er alltid bedre."

Det handler om å ikke tiltrekke unødvendig oppmerksomhet med folk som kommer nær deg.

Redigert:
Fordi noen tar deg for et lett offer og han liker klokken din som ser fancy og komplisert ut.
Ikke alle på jordkloden har råd til en dyr G-Shock utgave som måler alt mulig.
Å ha noe enkelt på deg er alltid bedre."

Det handler om å ikke tiltrekke unødvendig oppmerksomhet med folk som kommer nær deg.

Med forbehold om at trådstarter med globetrotting kanskje ikke mente å reke rundt på Smokey Mountain i Manila, gå Mosambik på langs eller terrengsykle i Afghanistan mener jeg de fleste rådene i denne tråden er galskap. Holder fast på mitt tips på side én om Casio F91W. Om ikke annet vil den høste anerkjennende nikk fra hardbarkede terrorister.

F91W-1_large.png

Takk for heads-up @TommyErwin . Kanskje jeg holder meg til Mudman istedet for F91W, siden en énveis billett til Guantanama ikke frister nevneverdig ...

Med forbehold om at trådstarter med globetrotting kanskje ikke mente å reke rundt på Smokey Mountain i Manila, gå Mosambik på langs eller terrengsykle i Afghanistan mener jeg de fleste rådene i denne tråden er galskap. Holder fast på mitt tips på side én om Casio F91W. Om ikke annet vil den høste anerkjennende nikk fra hardbarkede terrorister.

F91W-1_large.png

• Liker
Reaksjoner: TommyErwin