Jeg har ventet og ventet... og ventet.

Takk for gratulasjoner :)

Når det gjelder homage-spørsmålet, så skjønner jeg at noen kanskje reagerer. Selv har jeg den holdningen at klokker som er gått ut av produksjon, ikke bør ha samme beskyttelse når det gjelder tributes/homage, som klokker som fortsatt blir produsert. Rene kopier (navn og design) er selvsagt fy-fy, uansett!

Gode poenger du har der, jayeff! Jeg ser at min Steinahrt Ocean 1 GMT i det lyset er hakket mer "suspekt", selv om verken navn, størrelse og andre detaljer er identiske med Lolexen ;)

Så forresten på "neddet" at en kar med en Ternan bakte dial og visere i ovenen på 220 grader og fikk en nydelig tropisk vintage ur, fraaaakt! På en homage synes jeg en sånn jobb er fair and square, selvsagt må dette opplyses ved evt salg.

...

Så forresten på "neddet" at en kar med en Ternan bakte dial og visere i ovenen på 220 grader og fikk en nydelig tropisk vintage ur, fraaaakt! På en homage synes jeg en sånn jobb er fair and square, selvsagt må dette opplyses ved evt salg.

Hehe... Det er hakket lengre enn jeg tør å gå :p Men, jeg har sett bildene, og det ser unektelig tøft ut :)