...og er relativt uerfaren. Har eid motorsykler, men ikke bil. Hører gjerne på tips fra folk som er like lidenskapelig rundt bil som klokker!
Noen pointers:
Jeg har sett på og vurdert hhv. Alfa Romeo Giulietta (sport), BMW 1-serie. Er jeg på bærtur da? Kritiser, kritiser! Eller si hvor smart jeg er som tenker på disse bilene... Alfa skal jo ha blitt mye bedre de siste par årene etter det jeg har hørt (tysk teknologidirektør eller noe).
Tenker også Mercedes A-klasse.
Dashbordet må også være fett, slik at jeg kan ta kule klokkebilder på det... Neida, det var litt kødd. Men at interiøret ser nogenlunde decent ut, gjør ingenting.
Takker på forhånd!
Noen pointers:
- Brukt
- Ca. 2-300.000, kanskje opp mot 350
- Allergisk mot kupestøy
- Ønsker garanti, ikke f... om jeg skal skru (?) eller betale når ting går skeis (2011, 2012, 2013(?)-modeller)
- Tenker sedan eller litt mindre ("Golf-klasse"), bilen skal brukes kun av meg og dattera som er 4 år
- Jo mer gamp jo bedre, i alle fall ikke under 110
- Ikke Mazda, Toyota eller andre "rare" asiatiske bilmerker (Kia, Huyundai, SaanngYoung (?) eller hva de heter nå alle sammen. Men Honda har jeg et soft-spot for av en eller annen grunn. Så det går bra.
Jeg har sett på og vurdert hhv. Alfa Romeo Giulietta (sport), BMW 1-serie. Er jeg på bærtur da? Kritiser, kritiser! Eller si hvor smart jeg er som tenker på disse bilene... Alfa skal jo ha blitt mye bedre de siste par årene etter det jeg har hørt (tysk teknologidirektør eller noe).
Tenker også Mercedes A-klasse.
Dashbordet må også være fett, slik at jeg kan ta kule klokkebilder på det... Neida, det var litt kødd. Men at interiøret ser nogenlunde decent ut, gjør ingenting.
Takker på forhånd!