Jeg trenger en blå klokke! NÅ!

Medlem
8. juli 2011
Innlegg
667
Sted
Norge
Nå har galskapen virkelig slått til, og jeg har sterkt behov for en blå klokke. Skjønner ikke hvorfor, men sånn er det.

Jeg har noen klokkedrømmer: PP Nautilus, AP RO og IWC Portuguese Perpetual Calendar. Disse er jo forskjellige på alle måter, men de finnes med blå skive og alle er vakre klokker i mine øyne. Klokkekontoen er derimot ganske tom etter et par innkjøp siste tiden.

Hva skal jeg gjøre? Finnes det et fint alternativ under 10´?
 
Synes Tissot Seastar 516 er pen.

tissot-heritage-pr-516-watch-3.jpg
 
@Olando jeg er alltid for å dobble budsjett! Har vurdert den, synes den er veldig lovende, men har så lyst på en vintage snowflake også skjønner du. Argh...kvaler!
 
Redigert av en moderator:
Sprenger budsjettet noe denne òg, men er vel muligens den afforable-klokken med blå skive jeg har mest sansen for:

tag_heuer_monaco.gif
 
@Olando jeg er alltid for å dobble budsjett! Har vurdert den, synes den er veldig lovende, men har så lyst på en vintage snowflake også skjønner du. Argh...kvaler!

Er helt enig, gå for en blå snowflake, dette er vakkert, sært, og nydelig såfremt du finner en original. Hvis du skulle angre kan du bare sende meg en PM. :eek:
Tom
 
Redigert av en moderator:
Slår et slag for en rimelig Certina-dykker, om du ikke dobler:p
676433d1372407460t-certina-ds-action-diver-automatik-c013-407-17-041-00-blau-mit-kautschukband-certina001.jpg
 
Drømmen er det lov å ha @UJU.

Mange spennende muligheter her, men som alltid så har jeg tanken om at skal jeg først bruke 10´på en klokke, så kan jeg likesågpdt spare litt til, også kjøpe den til 20´. Og har jeg først 20´, så kan jeg nesten går for den til 30´.
Klokker er galskap folkens!
 
Redigert av en moderator: