Jeg trenger en sportsklokke...!

Medlem
22. nov. 2010
Sted
Stavanger
Jeg elsker IWC aquatimer... Men den er så steike dyr.. Da hadde det blitt klokka og et hus av pappesker..:(:eek::p

Så. Jeg trenger tips og triks for å finne en klokke med et friskt design og gummireim. Klokkeboksen min trenger litt farger... :cool: Budsjett: fra 1000 til 3000 kr.. Jeg vet at det finnes så mange forskjellige merker det ute som produserer klokker med god standard for noen tusenlapper, så jeg håper noen der ute kjenner til noen fete modeller.

Litt inspirasjon..

aah..den er så vakker..

Mvh
Torje ;)

Tja, siden spreke farger er noe du leter etter kan jeg varmt anbefale G-shock-klokkene. De er serdeles lite pene, men en sportsklokke skal jo være funksjonell og sikker, ikke pen? Ville ikke gått for noe med tekstil, lær eller skinnreim. Bruker du den ofte i sammenheng med trening, vil svetta sette seg i båndet, og etterhvert har du en klokke som lukter forferdelig. (Jepp, jeg har gjort det)

Så. Jeg trenger tips og triks for å finne en klokke med et friskt design og gummireim.

Jeg trodde at vi kollektivt var enige om at svaret på dette spørsmålet er Seiko Orange Monster???
Står i hvert fall på min ønskeliste! (Er det ikke farsdag snart? Det må jo være en passende anledning). :D

http://support.tissot.ch/?mod_video/idvid_0001

Jeg er særdeles fornøyd med denne :)
Tissot sier selv at de er gull til prisen av sølv........
Koster rundt 7K Finnes med sort og orange gummirem.
I tillegg har du T-touch II som er noen lapper billigere.
Høydemåleren i disse modellene er helt suveren. I tillegg har en kompass og en funksjon som melder været de neste 24 time og barometer. Helt konge når du er til fjells og lurer på om været snur eller blir dårligere. Og så er det jo litt kult med touchfunksjonen på glasset da :p

cool cool og cool :cool:

GetFile.aspx
certina-ds-action-chrono-quartz-diving-watch.jpg
tissot-veloci-t-4.jpg