Jeg velger meg blå!

Dette er vel å regne som blå:
C0eGr.jpg

Fantastisk blåfarge!:D

Ja den er nydelig, er en Ingenieur i vintage serien til IWC, og LE modell med blå skive. Alle vintage modellene til IWC har inhouse urverk.

Har sett på Ingenieuren tidligere, men har aldri sett den med blå skive. Er denne tilgjengelig, eller er det en utgått modell? Hvor mye ligger den på? Er den veldig mye dyrere enn den "vanlige" med svart skive?

Mener det er noen internett butikker som enda har den inne, hør om du får en kjempepris om du kjøper 2 stk. så er jeg med. Ligger og noen på chrono24, mener å huske at tyske selgere er vesentlig billigere en usa selgere på denne.

Mener det er noen internett butikker som enda har den inne, hør om du får en kjempepris om du kjøper 2 stk. så er jeg med. Ligger og noen på chrono24, mener å huske at tyske selgere er vesentlig billigere en usa selgere på denne.

Har funnet den i noen få nettbutikker. Er ca. 10.000,- dyrere enn en "vanlig" IWC Vintage Ingenieur. :( For samlere er det sikkert verdt det, men ikke for meg.

Denne Eternaen har jeg vel postet før, men den har en utrolig flott dyp blåfarge som ikke kommer fram på iPhone bildet. Litt synd at det ikke sitter et 60 talls Eternamatic verk i den, men stemmegaffelverket summer og går det også :)
Lenken er integrert i kassen.

bac61204-1.jpg