Forelsket meg for noen uker siden i en Steinhart Premium Blue, men forelskelsen kjølnet etter en yay/nay runde her på forumet. Ble isteden tipset om en særdeles blå Certina og flyttet de varme følelsene over mot denne. Helt til jeg oppdaget Longines Hydroconquest..... Ikke lett dette altså Fant ut at det muligens ville være lettere å bestemme seg hvis jeg fikk prøve de på armen, så turen gikk til den lokale urmakeren for testkjøring. Lett var det ikke, men avgjørelsen ble tatt og avtale inngått. Nå hadde de jo selvfølgelig ikke "min" farge inne, men lovet å bestille den med en gang.
Etter en ukes venting, ringte i dag langeren i det jeg var i ferd med å sette meg i bilen, på vei hjem fra jobb.
And so the unboxing begins...
Pose.. Mon tro hva som befinner seg inne i den?
Godt man har venner som kan ta i et tak når det trengs.
Certina..
Riktig! En DS Action Dykker med vakker (synes jeg selv) blå sunburst skive
Jeg var veldig i tvil om jeg skulle velge lenke eller gummi. Er egentlig veldig fornøyd med valget. Synes denne remmen kompletterer inntrykket på et vis.
Ikke en veldig eksklusiv klokke, men pen og se på, og veldig funksjonell som hverdagsklokke.
En liten kuriositet er at spennen kan foldes ut et ekstra hakk for å passe utenpå dykkerdrakt. Mulig dette ikke er uvanlig, men det er nytt for meg og således en positiv overraskelse.
Takk for oppmerksomheten, igjen! Ha en fortreffelig aften
Etter en ukes venting, ringte i dag langeren i det jeg var i ferd med å sette meg i bilen, på vei hjem fra jobb.
And so the unboxing begins...
Pose.. Mon tro hva som befinner seg inne i den?
Godt man har venner som kan ta i et tak når det trengs.
Certina..
Riktig! En DS Action Dykker med vakker (synes jeg selv) blå sunburst skive
Jeg var veldig i tvil om jeg skulle velge lenke eller gummi. Er egentlig veldig fornøyd med valget. Synes denne remmen kompletterer inntrykket på et vis.
Ikke en veldig eksklusiv klokke, men pen og se på, og veldig funksjonell som hverdagsklokke.
En liten kuriositet er at spennen kan foldes ut et ekstra hakk for å passe utenpå dykkerdrakt. Mulig dette ikke er uvanlig, men det er nytt for meg og således en positiv overraskelse.
Takk for oppmerksomheten, igjen! Ha en fortreffelig aften
Redigert: