@Rød Jeg synes den bærer sine 42 mm slik den skal. I forhold til andre 42 mm jeg har hatt , f.eks Explorer II og JLC Deep Sea Chrono, synes jeg ikke at den føles noe større. Jeg har pinglete håndledd, men synes 42 VC mm er perfekt!
Ikke noe å si på størrelsen @Rød. Flott klokke, men låsen er ikke behagelig. Du må også like asymetriske skiver. Det ble en kort romanse for min del...
Takk, begge! Ja, jeg har stusset på to-tre korte opphold her inne.
Jeg bør nok se de live begge versjoner, før jeg tar noen avgjørelse. Liker begge, men har kun sett de på bilder.
Skal inn selv om noen uker, men vet heller ikke når. Tidemann fikk til lager om noen uker sa de, så får se om de har inne når jeg er der. Enn så lenge heller jeg mot skivebytte på min.
@Chronodiver - IWC er lekker, men redd 44 mm blir vel mye for meg. Jeg har en ML Pontos på 43 mm og den føler jeg er heeelt på grensen.
Ikke noe å si på størrelsen @Rød. Flott klokke, men låsen er ikke behagelig. Du må også like asymetriske skiver. Det ble en kort romanse for min del...
Nydelig @TomB. Husker jeg fikk prøve en med hvit skive som et savnet forum medlem hadde inne for en stund tilbake og jeg digger den med hvit skive. Fikk også prøve en med blå skive mener jeg det var samt en 5712R. Det var en bra dag selv om jeg ikke hadde råd til å kjøpe. .
Jeg vurderte faktisk å bytte min blå med en hvit i fjor, men landet på å beholde den klassiske. Lekte videre med tanken på å selge unna et par tre andre klokker og kjøpe den hvite i tillegg. Fornuften tilsa at to stk 5711 var litt i drøyeste laget