Jeg vil også være med på moroa ( nye bilder side 7 )

MrK

Medlem
3. april 2011
Innlegg
197
Dette har vært en av mine store drømmer siden jeg begynte å interessere meg for klokker. Da jeg fikk øye på denne tidligere i år bestemte jeg meg for at dette var noe jeg måtte vurdere... Dagen var kommet og alt gikk som smurt... fikk slått kloa i klokken og var klar over at dette ville bli middag for resten av året:



Dette var jeg forberedt på, men så fikk jeg en saftig tollregning som måtte betales før jeg kunne hilse på min nye venn... så nå håper jeg disse blir redusert ytterligere før jul:



Her er det ingen luremus unboxing så nå over til bildene:

OBS OBS!!!! Deler av unboxingen inneholder produktplasasering!!!!





















Eneste som skuffet meg er at den ble levert med aftermarket strap! Hørt på makan!

Noen som har en 24-20mm crocostrap for breitling?
 
Redigert:
Holy.
Moly.

Spaggethi ala tourbillion er sikkert nydelig;) bare å virvle det sammen i en fei.
Gratulerer!
 
Dæven steike, denne er heftig - bokstavelig talt! Stoort grattis :)
Kom litt før tiden gjorde den også, for dette er klokken du først ventet ville være på plass til høsten, ikke sant?
 
Dæven steike, denne er heftig - bokstavelig talt! Stoort grattis :)
Kom litt før tiden gjorde den også, for dette er klokken du først ventet ville være på plass til høsten, ikke sant?

Nja, jeg sa vel at alt har blitt så forsinket så jeg var ganske likegyldig når den kom... så sa jeg litt fleipete at den kommer vel før jul en gang og det gjorde den... heldigvis! Veldig fornøyd og manglet jo en Tourbie.
 
...

Takker alle... var virkelig morsomt å få denne i hus. Har alltid hatt lyst på en Tourbillon og siden det var denne jeg drømte om i "mine yngre" dager... så måtte det bli akkurat denne og jeg angrer ikke ennå... men trenger en oem crocorem!