Jeg vil også være med på moroa ( nye bilder side 7 )

Takk for det folkens.. skal få postet noen nye/bedre bilder når jeg har fått kjøpt ny crocorem, men akkurat nå er jeg i Bergen. Litt skuffende at jeg ikke får levert denne med oem rem.
 
hOly crAp, her blir det Alvor HalvOr... (Som det heter)

Skjønner at man må "up your game" for å henge med her.
 
Gratulerer med en heftig klokke! Rått at du alltid tar den helt ut på klokkefronten :cool:
Alltid like spennende å se en unboxing fra deg!
 
Wow!

Jeg visste ikke at Breilting lagde ur med tourbillion en gang. Gratulerer med et råstilig ur, med et helt rått urverk! :D
 
Helv... For en gigant! Og for et ur! Dette står det stor respekt av. Her setter du vel antageligvis forumrekord for både dyreste ur og største med tourbillon? :cool:
 
Gratulerer med en heftig klokke! Rått at du alltid tar den helt ut på klokkefronten :cool:
Alltid like spennende å se en unboxing fra deg!


Takker... denne kan dessverre ikke spottes på BI... eller er iallefall ikke der i forbindelse med studier lengre!
 
Helv... For en gigant! Og for et ur! Dette står det stor respekt av. Her setter du vel antageligvis forumrekord for både dyreste ur og største med tourbillon? :cool:

Tja, ikke godt å vite hva de andre medlemmene har i klokkeboksen :)
 
Hoy, den var noe utenom det vanlige. Gratulerer! Er ikke mange tourbillon her på sonen. Er det noen flere i det hele tatt`?