Jepsi Pepsi! Pakkeåpning..

Medlem
10. april 2008
Innlegg
913
Da har jeg nok en gang gått på en smell - dette forumet med alle dets fristende bilder medfører stor økonomiske konsekvenser for medlemmene :mrgreen:

Fikk denne levert på jobben i formiddag - av den alltid hyggelige og servicemindede Jonny!


Inni der en ny boks - begge boksene er jo superstrøkne!


Spenningen stiger...


Pepsi Time!


Alltid allright med "Full pakke"


Obligatorisk wristshot


Østersene samlet :D


Klokka er fra 2003, og har levd sitt liv som "safe queen" noe den bærer preg av.. Nå skal den få et godt og varig liv hos meg - har angret siden jeg solgte min forrige 16710, så jeg er ikke innstilt på å gjøre den feilen igjen :D

Nå venter jeg bare spent på bilder fra den andre GMTen som er blitt levert til en annen på forumet idag!
 
Og så er du vel snart ute for å handle et klokkeskrin til tenker jeg.:p
Ellers er det vel bare å gratulere med en ny flott Rolex. Blir misunnelig på denne karen her.
 
Knallbra, Henrik! Du har virkelig handlet i det siste :D Meget, meget pen!
 
Nydelig GMT, jeg tror jeg vet hvem som også får en GMT i dag fra Jonny ;) En hyggelig kar her fra Bergen :)
 
Da har jeg nok en gang gått på en smell - dette forumet med alle dets fristende bilder medfører stor økonomiske konsekvenser for medlemmene :mrgreen:

Grattis med ny fet klokke!:D
Skulle ønske jeg gikk på sånne smeller litt oftere.:roll:
 
Jøss for en frekvens på innkjøpene! Flott klokke, en virkelig klassiker:) :)
 
Venter vel egentlig på å bli hentet av "noen snille menn i hvit frakk" - det har blitt litt mye klokkekjøp i det siste.. Tiden fremover blir vel konsentrert rundt å nyte samlingen istedenfor å jakte nyanskaffelser (tror jeg da.. Kan jo hende det dukker opp en fet speedy)

Denne her var ikke planlagt eller forutsett, men når en "mint condtion" 16710 dukket opp - klarte jeg ikke å la den gå.. Klokke, bokser, intruksjonsbok osv.. - ALT er som nytt! Eneste minuset er at den har lugholes, men det overlever jeg.

Jonny fortalte meg om denne klokka da han hadde kjøpt den inn - var visst en gave som ikke falt i smak, og da hadde den bare blitt liggende ubrukt. Denne er mye finere enn den forrige 16710 jeg kjøpte - og den var 6 måneder gammel!
 
Gratulerer så mye. Har faktisk landet på at sirkelen er sluttet. Når jeg først oppdaget Rolex så var pepsi det første uret jeg la merke til. Nå i det siste har jeg etter å ha prøvd litt forskjellig landet på at jeg synes dette er den vakreste Rolex av dem alle. Helt sant!!!!!
 
Wow Henrik! Du er jo blitt kjøpekongen her på forumet (sorry rkjersem ;) ). Gratulerer med nydelig pepsi!!!!
 
Wow Henrik! Du er jo blitt kjøpekongen her på forumet (sorry rkjersem ;) ). Gratulerer med nydelig pepsi!!!!

He, he.. Eneste problemet er at klokkene mine ikke forsvinner like fort ut igjen - sånn er det når man blir glad i tingene sine :D
Planen er å ta det veeeeldig pent på innkjøpssiden fremover, har liksom ikke noe annet valg (btw, noen som vil bytte sparekonto med meg?) - så Reidar kan nok snart sette seg tilbake i kongestolen sin, han er jo så vant til å sitte i den :mrgreen:
 
He, he.. Eneste problemet er at klokkene mine forsvinner like fort ut igjen - sånn er det når man blir glad i tingene sine :D
Planen er å ta det veeeeldig pent på innkjøpssiden fremover, har liksom ikke noe annet valg (btw, noen som vil bytte sparekonto med meg?) - så Reidar kan nok snart sette seg tilbake i kongestolen sin, han er jo så vant til å sitte i den :mrgreen:

Det teller vel strengt tatt ikke som kjøp når de fleste havner på salgssiden iløpet av maks 2-3 døgn ? :cool::cool::D