Jippi...ny unboxing

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Satan den ventingen blir jeg aldri komfortabel med;)..men nå er den her.

Som dere ser er pakken flerret opp....

a001.jpg
[/IMG]
a002.jpg
[/IMG]
a003.jpg
[/IMG]
Litt Tools i messing følger med...
a004.jpg
[/IMG]

Titt,titt her er jeg...
a005.jpg
[/IMG]
En IWC Ingenieur
a007.jpg
[/IMG]
a008.jpg
[/IMG]
d007.jpg
[/IMG]

Dette er en klokke jeg har siklet på lenge....liker dens enkle framtoning som oser av historie og kvalitet.
Ingen bling,bling klokke der du kan regne med og få oppmerksomhet rundt...men det er så jævli godt og ha et godt in-house verk på lanken som bare du vet er kvalitet.....ja utenom dere på asylet da:D

Edit: in-house verk 80110 vs eta 7750.....denne klokken har et rykte på at den har et oppgradert eta7750 verk ! Det stemmer ikke,ingen av delene i 80110 er kompantibel med eta7750,samt at eta7750 ofte wobler....det forekommer ikke på 80110. Kan strekke meg til at noe av tankegangen til 7750 ligger for grunn til 80110.
Rotoren i 88110 er også avdempet med en fjærbelastet akse,for og ta av sjokkstøt ect...

Edit2: Dere må bare arestere meg på mine påstander om 88110 VS eta 7750...er nybegynner enda.

God helg ønskes dere på forumet.;)

Grattis! Den er virkelig flott:D

Har hatt noen Ingenieurer, men lurer på om ikke det er på tide med en ny snart...

Ingen tvil om at IWC har noen ur jeg -skal- ha. Denne er definitivt en av de!!

Denne var kjempe fin.
Stilren, klassisk og elegant.
Den så tykk ut. Hva er målene?
Kan den fungere som dress klokke?

Nå skjønner jeg flippingen!

Og gratulerer med et av verdens beste og mest solide ur!
Jeg har selv chronografen og for å oppklare litt, så er det den som har et kraftig modda 7750 verk.
Ditt ur har etter sigende 100% inhouse verk. Faktum er vel at den har noen vesentlige komponenter fra Jaeger (som f.eks. rotoren), men det er vel ikke akkurat negatvt...

Uansett er dette et ur det er klin umulig å ikke være særdeles fornøyd med!
Meget godt valg, Bandit!:cool:

Nå skjønner jeg flippingen!

Og gratulerer med et av verdens beste og mest solide ur!
Jeg har selv chronografen og for å oppklare litt, så er det den som har et kraftig modda 7750 verk.
Ditt ur har etter sigende 100% inhouse verk. Faktum er vel at den har noen vesentlige komponenter fra Jaeger (som f.eks. rotoren), men det er vel ikke akkurat negatvt...

Uansett er dette et ur det er klin umulig å ikke være særdeles fornøyd med!
Meget godt valg, Bandit!:cool:

Hei Frodo...

Å jeg som trudde du var pisse sur på meg nå pga flippinga av Tagèrn:oops::oops: som jeg lovte og stelle pent med.
Kan trøste deg med at en annen traver her inne kjøpte den med forbehold om godt stell;)

Edit: Flott at du tar meg i læra ang. 7750, jeg suger info fra vettuge folk.

Mvh
Timebandit

Så der ja, nå skjønner jeg hvorfor du kvittet deg med Tag`n i hu og hast. Gratulerer med en fantastisk klokke, som minute sier, ikke noe krims-krams. Sånn vi liker det :)

Hei Frodo...

Å jeg som trudde du var pisse sur på meg nå pga flippinga av Tagèrn:oops::oops: som jeg lovte og stelle pent med.
Kan trøste deg med at en annen traver her inne kjøpte den med forbehold om godt stell;)

Edit: Flott at du tar meg i læra ang. 7750, jeg suger info fra vettuge folk.

Mvh
Timebandit

Sur!?!? Å nei! Og i hvert fall ikke når jeg ser hva du har kjøpt!

Også føler jeg behov for å være litt mer presis om 80110. Det er absolutt et inhouse verk. Men det ble litt debattert når det kom, fordi Jaeger har bidratt noe. Men jeg mener det er så absolutt et manufacture verk. Og kanskje et av verdens beste. Jaeger har uansett bidrat til de fleste store merkers urverk; Patek, Vacheron, IWC, Audemars, etc, etc. Jeg tenker at uansett må du ryke på en Jaeger etterhvert også. Ingen sann ur aficionado uten å ha vært innom Jaeger. Siden du, med dine meget spennende og kloke valg i ur (Manometro, Monaco, Ingenieur), tenker jeg at du må snuble innom Jaeger. Det er mange meninger om hvilket merke som er det gjeveste av alle. Jeg er nok en Rolex mann av hele mitt hjerte. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at Jaeger er merket som overgår alle andre.

Hva med IWC Ingenieur? Det er vel omtrent som en panservogn med Maserati motor. Helt fantastisk.
Jeg har to IWC'er. Og de blir i samlingen. Jeg elsker dem.

(Sorry for at jeg spammer utboksingen din...)

Sur!?!? Å nei! Og i hvert fall ikke når jeg ser hva du har kjøpt!

Også føler jeg behov for å være litt mer presis om 80110. Det er absolutt et inhouse verk. Men det ble litt debattert når det kom, fordi Jaeger har bidratt noe. Men jeg mener det er så absolutt et manufacture verk. Og kanskje et av verdens beste. Jaeger har uansett bidrat til de fleste store merkers urverk; Patek, Vacheron, IWC, Audemars, etc, etc. Jeg tenker at uansett må du ryke på en Jaeger etterhvert også. Ingen sann ur aficionado uten å ha vært innom Jaeger. Siden du, med dine meget spennende og kloke valg i ur (Manometro, Monaco, Ingenieur), tenker jeg at du må snuble innom Jaeger. Det er mange meninger om hvilket merke som er det gjeveste av alle. Jeg er nok en Rolex mann av hele mitt hjerte. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at Jaeger er merket som overgår alle andre.

Hva med IWC Ingenieur? Det er vel omtrent som en panservogn med Maserati motor. Helt fantastisk.
Jeg har to IWC'er. Og de blir i samlingen. Jeg elsker dem.

(Sorry for at jeg spammer utboksingen din...)

Dette er ikke spam,men evulosjon for en som lytter på den ytterste ø....
Mvh
Timebandit