Selges/byttes JLC Master Memovox 2013 Norskkjøpt

Medlem
28. mars 2014
*SOLGT*

Jeg byttet for en tid tilbake til meg en nydelig JLC Master Memovox av en goodguy her på forumet, klokken blir dessverre brukt for lite - og åpner derfor opp for å selge eller bytte den. Det er en nydelig norskkjøpt JLC Master Memovox. Klokken er kjøpt hos Tidemann i mars 2013, og er fortsatt under garanti. Alt av bokser/papirer følger selvsagt med og den er i meget pen stand - noen små hairlines er det blitt men det er alt.

Passer spesielt bra til dress, men også for mere casual settinger.

Elsker klokken, og spesielt Alarmfunksjonen som du kan se i videoen under - men den blir rett og slett brukt for lite. Den fortjener å være mer framme i lyset enn i klokkeboksen.

I klokken sitter verket calibre 956, et inhouseverk med mekanisk alarmfunksjon:
[video=youtube;ufdsDJzfRsI]https://www.youtube.com/watch?v=ufdsDJzfRsI[/video]

Jeg er åpen for å bytte den bort i noe morsomt og spennende. Jeg har ingen aning hva, men send meg gjerne en PM hvis du er interessert i Memovoxen og har noe å bytte bort. Spesielt intressert i Rolex, Hublot og Panerai.

Kan eventuelt også selge den - kom med fornuftig bud. Jeg forbeholder meg retten til å trekke klokken fra markedet når som helst.

Sendes ekspress over natten ved salg/bytte. Ved bytte forventes det samme tilbake.

Mvh
Håvard

ndok28.jpg

2rraruh.jpg

Bildene er lånt fra forrige selger, håper det går bra.

Redigert: