JoLu boxer ut

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Mine Damer og Herrer,

På'an igjen.

IMG_7202.jpg

IMG_7203.jpg

IMG_7205.jpg

Fortsettes neste uke.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nei, jeg driver ikke med sånt Bullit-lureri! :D

Etter Topales mange flotte bilder av Kon-Tikien ble fristelsen for stor...
Meget solid emballasje, her har Rolex litt å lære.

IMG_7206.jpg

IMG_7208.jpg

Men, man kan jo ikke være helt hermegås. Four-hands ble valgt bort til fordel for en ren "date" - forøvrig den mest diskret datoplasseringen jeg har sett.

Syntes på et vis at denne hørte hjemme sammen med Explorer I og II...;)

IMG_7211.jpg

Førsteinntrykket er at uret er massivt. Vant som man er til en liten Explorer med skranglelenke ble dette nesten for meget. 42mm for et ur som har såpass liten bezel føles i største laget, men det er muligens en vanesak. Hvis ikke, er det utsikter for enten en rask flipp eller seriøs bodybuilding. :D

Lenkejusteringen skjønner jeg ingenting av, jeg skrur og skrur og det skjer intet. Topale?

IMG_7210.jpg

IMG_7214.jpg

:D

Lenkejusteringen skjønner jeg ingenting av, jeg skrur og skrur og det skjer intet. Topale?

Gratulerer :)

Det er noen lenker du må "holde igjen" skruen på den ene siden av lenken mens du skrur opp den andre, hvis du skjønner hva jeg mener :p

Se der ja! Gratulerer med et nydelig ur! Skikkelig stilige visere:) Meget hyggelig å høre at bildene mine har inspirert til at du tok steget og kjøpte en Eterna:) Den kan oppleves som litt massiv, siden skiven tar mye av diameteren og lenken er solid og tung, men du skal se du blir vant til det :D
Min hilser :)
P1000058.jpg

Tøff kniv forresten! Hvilken kniv er det?

Takk skal dere ha alle sammen, vi får se om det er en keeper eller ei.

Kniven er en Lone Wolf Paul Executive. Trodde jeg var den eneste her med interesse for sånt. :)

Nei, jeg driver ikke med sånt Bullit-lureri! :D

:mrgreen:

Grattis med en utrolig fin klokke, Jolu!
Har siklet på denne selv, men tror nok den blir litt for stor for meg:(
Kan tenke meg det var en bøs overgang fra den lille explorer`n, men den ser jo veldig bra ut på håndleddet ditt:D

Grattis med en skikkelig classy klokke!:D
Ser jeg tendenser til Eterna feber her på sonen nå?
Kjenner at det rykker i Eterna foten nå ja...
Det må i så fall bety at Rolex feberen begynner å avta.:p

Kniven er en Lone Wolf Paul Executive. Trodde jeg var den eneste her med interesse for sånt. :)

Hadde det vært en "Dagens kniv"-tråd her inne hadde jeg hatt mer å bidra med enn i "Dagens klokke" :) Det blir spennende å se om du klarer å venne deg til størrelsen på Eternaen. Det tok en stund før jeg ble vant til å bruke svære ur på 40mm, men nå føles mange av de gamle klokkene nokså puslete.