Mine Damer og Herrer,
På'an igjen.
Fortsettes neste uke.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nei, jeg driver ikke med sånt Bullit-lureri!
Etter Topales mange flotte bilder av Kon-Tikien ble fristelsen for stor...
Meget solid emballasje, her har Rolex litt å lære.
Men, man kan jo ikke være helt hermegås. Four-hands ble valgt bort til fordel for en ren "date" - forøvrig den mest diskret datoplasseringen jeg har sett.
Syntes på et vis at denne hørte hjemme sammen med Explorer I og II...
Førsteinntrykket er at uret er massivt. Vant som man er til en liten Explorer med skranglelenke ble dette nesten for meget. 42mm for et ur som har såpass liten bezel føles i største laget, men det er muligens en vanesak. Hvis ikke, er det utsikter for enten en rask flipp eller seriøs bodybuilding.
Lenkejusteringen skjønner jeg ingenting av, jeg skrur og skrur og det skjer intet. Topale?
På'an igjen.
Fortsettes neste uke.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nei, jeg driver ikke med sånt Bullit-lureri!
Etter Topales mange flotte bilder av Kon-Tikien ble fristelsen for stor...
Meget solid emballasje, her har Rolex litt å lære.
Men, man kan jo ikke være helt hermegås. Four-hands ble valgt bort til fordel for en ren "date" - forøvrig den mest diskret datoplasseringen jeg har sett.
Syntes på et vis at denne hørte hjemme sammen med Explorer I og II...
Førsteinntrykket er at uret er massivt. Vant som man er til en liten Explorer med skranglelenke ble dette nesten for meget. 42mm for et ur som har såpass liten bezel føles i største laget, men det er muligens en vanesak. Hvis ikke, er det utsikter for enten en rask flipp eller seriøs bodybuilding.
Lenkejusteringen skjønner jeg ingenting av, jeg skrur og skrur og det skjer intet. Topale?