Julebord 2014 - Oslo

Slenger ut et forslag om å legge det til en helg da det gjetnr gjør ting litt lettere for de av oss som ikke bot i hovedstaden :)
 
Vinterblot Oslo 2015

Nå har jeg funnet frem til et hyggelig sted sentralt i Oslo for en liten samling. Det blir et lite Vinterblot.

Vi kan få et bord 6 februar. Er det stemning for å være med på det?

Påmelding mottas med takk!
Send meg en PM, så sender jeg deg informasjon om tid og sted.

NB!
Siden det kan være at noen vil medbringe et par verdifulle klokker er det påkrevd at en påmelding må (SKAL) inneholde:
* Gyldig NIC/BrukerID
* Fullt navn
* Gylding mobilnummer
* Gyldig mail-adresse


Dette blir hyggelig!
Vi sees!!!

8-D
 
Nå har jeg funnet frem til et hyggelig sted sentralt i Oslo for en liten samling. Det blir et lite Vinterblot.

Vi kan få et bord 6 februar. Er det stemning for å være med på det?

Påmelding mottas med takk!
Send meg en PM, så sender jeg deg informasjon om tid og sted.

NB!
Siden det kan være at noen vil medbringe et par verdifulle klokker er det påkrevd at en påmelding må (SKAL) inneholde:
* Gyldig NIC/BrukerID
* Fullt navn
* Gylding mobilnummer
* Gyldig mail-adresse

Dette blir hyggelig!
Vi sees!!!

8-D

Ser ut som det passer for meg, men ikke 100% sikker ennå :) Kommer tilbake når jeg vet det endelige svaret.
 
Nå har jeg funnet frem til et hyggelig sted sentralt i Oslo for en liten samling. Det blir et lite Vinterblot.

Vi kan få et bord 6 februar. Er det stemning for å være med på det?

Påmelding mottas med takk!
Send meg en PM, så sender jeg deg informasjon om tid og sted.

NB!
Siden det kan være at noen vil medbringe et par verdifulle klokker er det påkrevd at en påmelding må (SKAL) inneholde:
* Gyldig NIC/BrukerID
* Fullt navn
* Gylding mobilnummer
* Gyldig mail-adresse


Dette blir hyggelig!
Vi sees!!!

8-D

Foreslår en ny tråd slik at alle som overser denne gamle tråden får det med seg :)