Takk. Skal nok mye til for å toppe denne julegaven i år dessverre....Grattis med mega feet klokke! Må jo være den perfekte julegave
Takk, MM! Et friskt pust i AP-klubben her på TS?WOW - holy macaroni.
Gratulerer med en råtass av en klokke.
Takk, MikkeSe der ja! Den der er fet! Gratulerer så mye
TakkOhh, såpass ja ... Nice!
Takk Lynvingen! Det er fare for det ja, men det er jo tanken som tellerGratulere med klokke, dagen, og god jul! Dog skal det vel mye til å finne en opptur under treet etter dette. Utrolig flott klokke.
Takk! Føler jeg endelig har en tilhørighet her på TSGrattis! Du er nå medlem av en "Demanding Elite"
Takk, og God Jul!Nydelig klokke.
Gratulerer så mye. God jul.
Takk nå venter vi spent på at du skal vise frem en 233 eller noe annet snacksFET!
Grattis!
TakkGratulerer med kongeur!
Takk! Merker en viss AP-bølge inne på TS for tiden, og det er bare å henge seg påGratulerer så mye med en badass klokke. Merker AP er høyt oppe på ønskelisten i år.
TakkEn diggilaisen klokke
Har veldig sansen
Gratulerer
Takk Må innrømme at jeg har på følelsen av at dette er en keeper, og at vi kan leve lykkelig sammen i mange år fremoverDenne tror jeg at jeg kunne levd lykkelig sammen med...
Stor grattis!
TakkGratulerer!
TakkGratulerer! Det var en lekker apekatt
TakkKjempeflott!
Gratulerer så mye!
Tror nok vi snakker 2013?Nydelig ur, gratulerer. Får mer og mer sansen for AP men greier ikke å kvitte meg med gammelt Rolex spikerstål. Kanskje i 2014? Ser for meg at julen blir vellykket med denne på armen.
Tom
TakkDenne appellerer til meg! Gratulerer så mye!
TakkGrattis med utrolig lekker klokke !
TakkLitt av en førjulsgave! Gratulerer!
Gled deg, en herlig følelseNice! Grattis.
For en superdigg klokke.
Denne står på min ønskeliste.
Nja, den får duge frem til studiene er overståttIkke så halvgal den der.
TakkGratulerer med nytt!
Er stadig innom Rimi på Stabekk, men spotter sjeldent en PO :OGrattis med den Ostepåpp! Håper å møte deg på Rimi igjen snart slik at jeg kan få klå på den